Gravidpute?

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Har gått til innkjøp av en bbhugme. Venter på at den skal komme i posten, så har ikke fått prøvd den enda. Hadde visst strålende anmeldelser og jeg har allerede god nytte av pute i senga til å støtte opp.
Har dere noen puter dere bruker eller ønsker dere?

Har ikke, men tror jeg må ha... Ligger med dyna mellom beina for tiden :p

Jeg har bbhugme. Hadde det ikke vært for den, hadde jeg hatt konstant vondt i bekkenet nå! Den har redda meg!

Jeg har en vi kjøpte på Amazon.de

Denne her

Funker veldig fint :)

Tenker jeg stjeler sengeslangen mini her fikk av søskenbarnet mitt, han har den ikke i senga uansett. :angelic: Har ellers ei vanlig hodepute som jeg brukte sist gang, men greit med ei lang pute til å støtte opp langs magen med også.

Jeg kjøpte bbhugme i forrige svangerskap og damn... kunne ikke reise på hotell uten å pakke den med meg :hilarious::hilarious:
Når jeg skulle ta av trekket for å vaske det etter guttungen var født så oppdaget jeg masse av det fyllet inni der, men finner ikke noe hull.. :(
Kjøpte heldigvis den brukt for kun 600 kr, så får vel gå til innkjøp av en ny en nå :shifty: Men bbhugme er genial :Heartred

Skulle gjerne hatt, men syns det er sinnsyk pris.
Sist kjøpte jeg en dyne som jeg rullet sammen, og tok et gammelt dynetrekk og klippet i 2 på langsiden og sydde sammen igjen. Funket fint. Skal gjøre det nå og :)

Jeg har en pute et sted i bua som jeg brukte med begge gutta, digg! Hesteskoformet type som ga støtte all over :D Husker ikke merket, bestilte den på Amazon.com ligner litt på denne. item_XL_11526499_16351037.jpg

Kjøpte gravidpute på Jollyroom, kostet 350 og fungerer utmerket. Har den i ryggen på kvelden og mellom beina på natta :happy:

Har kjøpt bbhugme denne gangen og er veldig fornøyd! Hadde en fra før fra Jollyroom (husker ikke hva den heter), likte den også, men bbhugme går den en høy gang :-) :-)

Så godt å høre slike varme anbefalinger! Da håper jeg det var verdt prisen. Venter i spenning på at den skal komme i posten...! Kjøpte den også fra Jollyroom, kostet vel 1290kr der. Mannen er redd for at han ikke vil få plass i senga nå.

Så godt å høre slike varme anbefalinger! Da håper jeg det var verdt prisen. Venter i spenning på at den skal komme i posten...! Kjøpte den også fra Jollyroom, kostet vel 1290kr der. Mannen er redd for at han ikke vil få plass i senga nå.
Haha. Den tar litt plass, men det er verdt det! Tror nok ikke du vil angre på kjøpet :-)

Back
Topp