Gravidpute

Majamor

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Har noen av dere erfaring med gravidputer? Type sånn slange som kan være støttende :happy: Hvor har dere kjøpt?:happy7
 
Jeg har også bbhugme. Fantastisk oppfinnelse!!!! Og den er snart på plass i senga igjen nå som bekkenet er igang og magen er oppblåst :)
 
Jeg gikk til innkjøp av bbhugme. Og den har vært veldig god å ha i sofaen. Ikke begynt å bruke den i sengen enda :) Kjøpte min på jollyrom.no
 
Har ei ammepute fra forrige runde, kommer nok til å ta den over i senga igjen etterhvert. Men klarer meg med å bare rulle sammen dyna litt nå enda
 
Kjøpte tilslutt bbhugme i slutten av forrige graviditet, angret på at jeg ikke kjøpte den før da den var så god og ga så mye støtte, super å bruke til amming åsså syns jeg
 
Kjøpte bbhug me siste svangerskapet pga bekkenløsning.
Var plaget etter svangerskap nr 2. Og ble aldri skikkelig kvitt det. Så det kom for fullt i uke 12 hos meg med nr 3. Og ble 100% sykemeldt allerede fra uke 16.
Med den puta fikk jeg stabilisert bekkenet såpass at jeg fikk sovet iallefall.
 
Tror jeg skal kjøpe meg bbhug me altså :) Det er kanskje litt tidlig men synes det ser så behagelig ut :dance008
 
Tror jeg skal kjøpe meg bbhug me altså :) Det er kanskje litt tidlig men synes det ser så behagelig ut :dance008
Det er ikke for tidlig. Her har den vært brukt så og si hele graviditeten. Kan også brukes etter graviditeten, men har ikke blitt brukt noe særlig i etterkant her.
 
Eeelsker bbhugme! Har brukt den masse etter forrige graviditet og blir flittig brukt enda:) Tror jeg skal spandere påmeg et nytt trekk snart:)
 
Eeelsker bbhugme! Har brukt den masse etter forrige graviditet og blir flittig brukt enda:) Tror jeg skal spandere påmeg et nytt trekk snart:)
Tror jeg må spandere meg selv en ny pute når feriepengene kommer.. klarte stappe den i vaskemaskinen for en stund tilbake, og vi har små hvite kuler OVERALT, puta er forsåvidt langt ifra tom, så den funker nok fint når jeg får sydd den :hilarious: gravidtåka tok meg!
 
Tror jeg må spandere meg selv en ny pute når feriepengene kommer.. klarte stappe den i vaskemaskinen for en stund tilbake, og vi har små hvite kuler OVERALT, puta er forsåvidt langt ifra tom, så den funker nok fint når jeg får sydd den :hilarious: gravidtåka tok meg!
:hilarious::hilarious: Jeg minnes at jeg har lest noe om det;) Ellers går det vel ann å kjøpe sånne kuler et sted, så kan du fylle den opp igjen;)
Har kjøpt sånne i julegaver til besteforeldre blant annet. Perfekt for folk med vondter! Må jo være et stort marked utenom gravide også :)
 
Back
Topp