Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke for tidlig. Her har den vært brukt så og si hele graviditeten. Kan også brukes etter graviditeten, men har ikke blitt brukt noe særlig i etterkant her.Tror jeg skal kjøpe meg bbhug me altså Det er kanskje litt tidlig men synes det ser så behagelig ut
Tror jeg må spandere meg selv en ny pute når feriepengene kommer.. klarte stappe den i vaskemaskinen for en stund tilbake, og vi har små hvite kuler OVERALT, puta er forsåvidt langt ifra tom, så den funker nok fint når jeg får sydd den gravidtåka tok meg!Eeelsker bbhugme! Har brukt den masse etter forrige graviditet og blir flittig brukt enda Tror jeg skal spandere påmeg et nytt trekk snart
Jeg minnes at jeg har lest noe om det Ellers går det vel ann å kjøpe sånne kuler et sted, så kan du fylle den opp igjenTror jeg må spandere meg selv en ny pute når feriepengene kommer.. klarte stappe den i vaskemaskinen for en stund tilbake, og vi har små hvite kuler OVERALT, puta er forsåvidt langt ifra tom, så den funker nok fint når jeg får sydd den gravidtåka tok meg!