Gravidpute

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Brukte ikke dette sist men vurderer anskaffe nå (feks bbhugme). sover stor sett på sida. Har nå begynt å bøye øverste bein godt og har kneet et godt stykke ut fra kroppen og ned i madrassen. Noen ganger dyna mellom beina... snur meg jo en del i løpet av natta - du som bruker gravidpute får du den med deg om du snur deg i søvne?

Hvilken pute har du og hvorfor er du fornøyd med akkurat den??

Har bbhugme, jeg flytter den med meg om natta, dytter den av og til ut, men tar den opp igjen.

Sniker fra april :) Jeg har også bbhug me, og natten er helt annerledes nå enn før! Anbf virkelig denne.. Den er så bra på alle områder, tom mannen elsker den.
Noen ganger tar jeg den med når jeg snur meg i sengen, andre ganger ikke (tilfeldig)

Bruker comfort-u pga nakke, skulder og rygg. Funker fantastisk. Snur jeg meg om natta bruker jeg bare det andre «benet». Den er over 3 m lang og ganske stor og behagelig. Flytter den over tilsofaen om jeg må ligge der litt.

Sniker fra april :) Jeg har også bbhug me, og natten er helt annerledes nå enn før! Anbf virkelig denne.. Den er så bra på alle områder, tom mannen elsker den.
Noen ganger tar jeg den med når jeg snur meg i sengen, andre ganger ikke (tilfeldig)

Har bbhugme, jeg flytter den med meg om natta, dytter den av og til ut, men tar den opp igjen.

Tusen takk for innspill [emoji6] kjenner det allerede litt i ryggen når jeg ligger på høyre side men ikke venstre side.... kanskje julegave fra mannen på forskudd? [emoji6]

Kan vel kanskje nevne at den er vanskelig å få med seg om man skal reise, så om det er aktuelt å skulle ta den med er bbhugme kanskje bedre.
I tillegg hvis det er lite plass i sengen så kan det være ett uromoment for mannfolket ditt, så hvis du har liten plass bbhugme.
Ellers kan jeg anbefale comfort-u på det sterkeste, er kanskje litt dyrere, men fy så behagelig.

Bbhugme gjor livet verdt å leve sist svangerskap, vet ikke hva jeg skulle gjort uten den! Ble dog ikke brukt etter fødsel. Allerede begynt og sove med den nå, deeilig!

Sjekka litt på Finn.no etter ei brukt så tror jeg går for bbhugme [emoji5]

Ville bare tipse at CDON.com har bbhugme på 22% idag. Itilegg har de en rabattkoder som gir deg 11% avslag;) Kjøpte en nå for 1000kr

Så den litt for seint... men kjøpt ei brukt for 750 og den var bare ett halvt år gammel [emoji5] gleder meg til å teste i natt [emoji3]

Kjøpte bb hugme i uke 5 denne gangen, lifesaver! Kjente det i rygg/bekken før testen slo ut positiv, så beste investeringen jeg har gjort noen gang! :happy:

Back
Topp