Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!BB-hugme uten tvil! ;-)
Haha, bedre sent enn aldri daJeg var sta forrige gang og tenkte jeg skulle klare meg uten gravidpute. Det endte med at jeg desperat løp til butikken ved ca 8 mnd. og kjøpte bb hugme [emoji23] så hvis jeg var førstegangs nå ville jeg sett etter den på tilbud![]()
Det er er godt tips jaI fjor så hadde jollyroom kjempe salg på alt av babyutstyr og mammaklær rundt black friday. Jeg tenker å prøve å handle mest mulig da [emoji4]
Så litt på det nå, men var jo så mange forskjellige bb hugme puter, hvilken har dere? Ammeputen? Hva skal den være godt for? Alt mulig?sove bedre om natten, amming etc? [emoji85]sorry, helt nytt for meg! [emoji86][emoji23]
Den stor er beregnet som gravid- og ammepute. Men fungerer dårlig som ammepute egentlig, da den er så stor.Så litt på det nå, men var jo så mange forskjellige bb hugme puter, hvilken har dere? Ammeputen? Hva skal den være godt for? Alt mulig?sove bedre om natten, amming etc? [emoji85]sorry, helt nytt for meg! [emoji86][emoji23]
Haha, bedre sent enn aldri da. Vet du om den pleier være på tilbud? Og hvilket butikk som pleier ha tilbud på den?
Virker jo veldig som det er den puten som går av med seieren herHadde sett litt på den fra før, men greit med erfaringer
![]()
Så litt på det nå, men var jo så mange forskjellige bb hugme puter, hvilken har dere? Ammeputen? Hva skal den være godt for? Alt mulig?sove bedre om natten, amming etc? [emoji85]sorry, helt nytt for meg! [emoji86][emoji23]