Gravidpute

Har ingen erfaringer selv men har hørt mye bra om bbhugme, så har tenkt å investere i den etterhvert :)

Var redd BBHug me var oppskrytt, men overhodet ikke..!

Gode (lydløse) kuler i puten som gir perfekt fasthet, fint at trekket kan vaskes og at puten kan gjøres løsere/fastere.

Har BB-hugme fra forrige gang. Veldig grei pute. Sist hadde jeg bekkenløsning og sov mye med den mellom beina. Nå samsover vi med toåringen, så spørs om det blir plass til alt :o :p

Jeg var sta forrige gang og tenkte jeg skulle klare meg uten gravidpute. Det endte med at jeg desperat løp til butikken ved ca 8 mnd. og kjøpte bb hugme [emoji23] så hvis jeg var førstegangs nå ville jeg sett etter den på tilbud :)

Jeg var sta forrige gang og tenkte jeg skulle klare meg uten gravidpute. Det endte med at jeg desperat løp til butikken ved ca 8 mnd. og kjøpte bb hugme [emoji23] så hvis jeg var førstegangs nå ville jeg sett etter den på tilbud :)
Haha, bedre sent enn aldri da :p. Vet du om den pleier være på tilbud? Og hvilket butikk som pleier ha tilbud på den?

Virker jo veldig som det er den puten som går av med seieren her :P Hadde sett litt på den fra før, men greit med erfaringer :D

I fjor så hadde jollyroom kjempe salg på alt av babyutstyr og mammaklær rundt black friday. Jeg tenker å prøve å handle mest mulig da [emoji4]

BB-hugme - Heilt fantastisk!!
Første svangerskap brukte jeg bare ei sammenrullet dyne, og det kan ikke måle seg :)

Så litt på det nå, men var jo så mange forskjellige bb hugme puter, hvilken har dere? Ammeputen? Hva skal den være godt for? Alt mulig?sove bedre om natten, amming etc? [emoji85]sorry, helt nytt for meg! [emoji86][emoji23]

Så litt på det nå, men var jo så mange forskjellige bb hugme puter, hvilken har dere? Ammeputen? Hva skal den være godt for? Alt mulig?sove bedre om natten, amming etc? [emoji85]sorry, helt nytt for meg! [emoji86][emoji23]

Jeg kommer til å kjøpe den jeg tror heter gravid og ammepute. Er hvertfall den største av dem :)

Den stor er beregnet som gravid- og ammepute. Men fungerer dårlig som ammepute egentlig, da den er så stor.

Den ammeputen som er komt siste året er mindre og ment for amming... altså ikke det samme som den store som jeg er veldig fornøgd med ;-)

Haha, bedre sent enn aldri da :p. Vet du om den pleier være på tilbud? Og hvilket butikk som pleier ha tilbud på den?

Virker jo veldig som det er den puten som går av med seieren her :P Hadde sett litt på den fra før, men greit med erfaringer :D

Ja, absolutt. Sov mye bedre med den [emoji4] tror babybanden ofte har tilbud på gode ting. Jeg kjøpte også mye på black friday forrige gang, blant annet fra jollyroom [emoji4]

Den lange «pølsa» [emoji1] skal funke både til soving og amming. Jeg brukte den bare til soving sist, hadde en annen ammepute.

BB HugMe. Lånte den av svigerinnen min sist, denne gangen tenker jeg kjøpe min egen på tilbud :)

Back
Topp