Gravidpute

Lille Luringen

Elsker forumet
Assistert-jentene
Noen som har erfaring med gravidpute? Anbefalinger? Jeg sliter sånn med korsryggen, siste 1,5 uken verker det hele tida. Med forrige hadde jeg skikkelig bekkenløsning og var sykemeldt fra tre måneder.. Virker som at det kom sammen med hormonene denne gangen.

Noen som har erfaring med gravidpute? Anbefalinger? Jeg sliter sånn med korsryggen, siste 1,5 uken verker det hele tida. Med forrige hadde jeg skikkelig bekkenløsning og var sykemeldt fra tre måneder.. Virker som at det kom sammen med hormonene denne gangen.

Jeg er veldig glad i bbhugme. Den bruker jeg allerede om natten og brukte den også som ammepute når jeg ammet på natten.

Bbhugme er den aller beste synes jeg også. :) Brukte den til å sove med og som ammepute sist jeg også.

Bbhugme er den aller beste synes jeg også. :) Brukte den til å sove med og som ammepute sist jeg også.
Signerer denne!!
Brukte også en avlang rispute kjøpt på helsekost som varmepute når det var veldig vondt, ogs den avlange formen kan man på en måte pakke den rundt bekkenet fra hofte til hofte, var gull!!

Fikk anbefalt BBHugme av fysioterapeuten min i forrige svangerskap og den sammen med trening var alfa og omega for at jeg ikke fikk låsning forrige svangerskap [emoji847]

Sniker litt fra Februar.
Dersom man bestiller bb hug me rett fra deres egne nettsider får man med ett ekstra trekk til gravidputen på kjøpet. De har kampanje ut juli. Jeg skal kjøpe snart selv :)

Ja jeg såg det, skal bestille en sånn :) eller var kanskje ikke demmes side, var ammebutikken sin side :)

Sniker litt fra Februar.
Dersom man bestiller bb hug me rett fra deres egne nettsider får man med ett ekstra trekk til gravidputen på kjøpet. De har kampanje ut juli. Jeg skal kjøpe snart selv :)
Takk for tipset! Da har jeg bestilt fra bbhugme sin egen nettside og fikk med en sleeve på kjøpet :smug:;) Beste tilbudet jeg har sett hittil på denne :)

Det syntes jeg også! Så jeg utsatte og utsatte å kjøpe gravidpute/ammepute forrige graviditet - men angret på at jeg ikke hadde kjøpt den tidligere når jeg endelig kjøpte den :Heartpink

Tenkt på det jeg også. Sov dårlig en stund pga bekkenet for et par uker siden men nå har det gitt seg så får se. Greide meg overraskeende greide med en ekstra pute sist ;)

Back
Topp