Gravidpute

MissFlite

Glad i forumet
Driver å øver meg på å ligge på siden og merker at jeg gjerne skulle hatt en gravidpute, av type som kan brukes litt fleksibelt der det trengs litt ekstra padding

Jeg vet om bbhugme, som ser deilig ut, er det noen her som har denne og er fornøyd? Eller som kan anbefale andre puter? :)

Sniker fra desember 2017.

Jeg brukte BB Hug Me fra uke 17 og ut svangerskapet og den var fantastisk, jeg ville aldri ha vært uten :) Jeg bruker den faktisk endel ennå :hilarious: Anbefales!

Jeg har doomoo og var veldig fornøyd med den i svangerskapet! Ikke like fornøyd når vi skulle til med amming, så skal kjøpe meg en skikkelig til det formålet denne gangen :)

DOBBELDYNE!!! [emoji7][emoji7][emoji7]
Det er genialt! Kan plassere og forme og støtte der det måtte være ønskelig. Jeg kunne ikke klart meg uten min for tiden.

Kan absolutt anbefale bbhugme! Kjøpte den under forrige svangerskap i 2014/15, og den har blitt mye brukt! Brukte den både under graviditeten som magestøtte om natten, den var uvurderlig som ryggstøtte under nattammingen, og kjempegod som ammepute.
Sover fremdeles med den hver eneste natt[emoji6][emoji12]

Jeg har allerede gått til innkjøp av bbhugme og kan virkelig anbefale den! Kan strammes i hver ende så den blir mykere eller fastere, er lang og veldig god.

Bbhugme er herlig! ❤️ Fikk den midt i svangerskapet sist (høsten 2016), og har faktisk brukt den helt til og med nå :p

Bbhugme her også [emoji173]️ Helt fantastisk! Sover med den nå, så blir den ammepute og babynest senere (aldri uten tilsyn)

Måtte bestille meg en sånn pute jeg nå... Håper den er så bra som det blir snakket om her og at jeg får til å bruke den... [emoji23]

Hvor bestiller/kjøper dere Bbhugme? Er den ikke forferdelig stor å få sendt?

Hvor bestiller/kjøper dere Bbhugme? Er den ikke forferdelig stor å få sendt?

Både babyshop og barnas hus har den i butikk i Trondheim hvertfall[emoji5]

Doomoo er helt fantastisk! Er mitt første svangerskap, så har ikke testet ut hvordan den er å amme med :)
Har bekkenlåsning og isjiasnerve i klem, så har hjulpet meg masse!!

Kjøpte min på salg hos jollyroom.no

Vurderer mer og mer gravidpute siden jeg nå alltid legger dyna mellom beina for å føle meg komfortable og kun klarer sove på siden.

Back
Topp