Gravidpute

Hjemmesydd. Dynetrekk og saccosekk-fyll. 25 cm diameter og 150-160 cm lang. Måtte prøve meg litt fram med mengden fyll. Og lage den kortere, kan gjerne være litt kortere enn en selv så den ikke forsvinner ut under dyna og slipper inn varm luft.
Trekk til dobbelpute fra kid.

bbhugme her også!

Det er nettmøte med Barnas hus i dag her på Babyverden om knappe ti minutter, kanskje du kan høre med dem hvilke utvalg dem har av gravidputer, hva som er bestselgeren og hva dem anbefaler? :)

Jeg bruker vanlig sofapute, men innser at de har sin begrensning. Så tror jeg må gå for noe bedre. Den bbhugme høres ut som et lurt kjøp, kan vel også brukes som ammepute etterpå.

Fint :) Får ta en titt på butikk senere i dag. Jeg slengte inn et spørsmål på det nettmøtet som er nå, får se om de har noen tips hos barnas hus :)
Det er jo en dyr pute, så greit å være sikker på den før du kjøper. Den har i hvertfall hjulpet meg mye de siste månedene. Har den alltid med meg i sengen og på sofaen. Har også laget den som en donut og puttet magen oppi om jeg ville ligge litt på magen slik at baby er trygg.

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med den!

Jeg har en ekstra dyne i sengen, så bare bytter eg på etter hvilken side jeg ligger på, hadde det te de to forrige også. Funket bra form meg, sikkert bedre med slik annen men jeg er litt slik går for det er bare en periode :happy:

Har tvillingpute fra doomoo (?) Må fylle inn litt da den er godt brukt

Jeg bruker milky o_O Det er vel egentlig en ammepute, men den kan strekkes ut. Jeg liker den veldig godt.

Den er mindre enn BB, men det synes jeg er helt supert. BB ble vurdert, men da jeg fant denne var det ingen tvil. Kjøpte den hos jollyroom:happy:

bbhugme. Kostet en liten formue men har til nå bedret nattesøvnen bittelitt. For meg blir den dessverre for varm i løpet av natten å ha bak rygg og mellom knærne så jeg skyver den vekk i søvne... Gir veldig god støtte så lenge den "får lov" til å ligge der[emoji4]

Back
Topp