Gravidpute

Stor hotell pute her og :-) Funket veldig bra sist graviditet så blir å bruke det nå og :-)

Billigere også :)

Hørte noen bruker den også som ammepute . Har du prøvd ?
Nei, det funker sikkert veldig bra. Fikk en ammepute av min farmor men den var skikkelig hard og alt for stor, så i desperasjon sendte eg samboer i hu og hast til barnas hus for å kjøpe en mykere og mindre :-)

Nei, det funker sikkert veldig bra. Fikk en ammepute av min farmor men den var skikkelig hard og alt for stor, så i desperasjon sendte eg samboer i hu og hast til barnas hus for å kjøpe en mykere og mindre :)
Tenkte å prøve den, om ikke fungerer så blir lett å kjøpe ammepute heheh

Stor pute fra Kid, tror det vil funke bra når jeg blir stor også :) mye billigere og anvendelig i sofaen etterpå også!

Fantaserer om den som heter comfort u, tror jeg. Skulle fått noen til å sy, eller kjøpt brukt.

Er det innafor å begynbe med gravidpute allerede? Er 10+4 og har hatt hele dyna mellom bena de to siste nettene :P føler liksom det er litt tidlig, men er jo såå mye mer begagelig!

Er det innafor å begynbe med gravidpute allerede? Er 10+4 og har hatt hele dyna mellom bena de to siste nettene :P føler liksom det er litt tidlig, men er jo såå mye mer begagelig!

Klart det er, hvis det gjør deg mer komfortabel :)

Sniker fra November, og vil bare si at å kjøpe bbhugme -puta var den beste investeringen jeg har gjort så langt i dette svangerskapet :-) Den er kjempegod å ha i senga, man kan bestemme selv hvor hard man vil ha den og den gir veldig god støtte. Du kan også bruke den som ammepute når bsrnet kommer. Anbefales!
Vet den kanskje er i dyreste laget, men jeg satt å ventet noen uker å fulgte med, og plutselig var det 25% rabatt på den :-) Absolutt verdt hver krone!

Sniker fra November, og vil bare si at å kjøpe bbhugme -puta var den beste investeringen jeg har gjort så langt i dette svangerskapet :) Den er kjempegod å ha i senga, man kan bestemme selv hvor hard man vil ha den og den gir veldig god støtte. Du kan også bruke den som ammepute når bsrnet kommer. Anbefales!
Vet den kanskje er i dyreste laget, men jeg satt å ventet noen uker å fulgte med, og plutselig var det 25% rabatt på den :) Absolutt verdt hver krone!

Har veldig lyst på bbhugme! Hvor fikk du den til 25% rabatt?

Har veldig lyst på bbhugme! Hvor fikk du den til 25% rabatt?
Tror det var babyshop :-) Var rundt og kikket litt daglig, og plutselig hadde de 25% på alle varer. Man må bare ha litt is i magen, så blir det tilbud igjen :-)

Sniker fra November, og vil bare si at å kjøpe bbhugme -puta var den beste investeringen jeg har gjort så langt i dette svangerskapet :-) Den er kjempegod å ha i senga, man kan bestemme selv hvor hard man vil ha den og den gir veldig god støtte. Du kan også bruke den som ammepute når bsrnet kommer. Anbefales!
Vet den kanskje er i dyreste laget, men jeg satt å ventet noen uker å fulgte med, og plutselig var det 25% rabatt på den :-) Absolutt verdt hver krone!

Absolutt verdt hver eneste krone BBhugme puta, til og med til full pris er dette DEN beste investeringen før og etter :)

Tror det var babyshop :) Var rundt og kikket litt daglig, og plutselig hadde de 25% på alle varer. Man må bare ha litt is i magen, så blir det tilbud igjen :)
Takk for tipset! Får følge litt med om det kommer et slikt tilbud igjen :)

Back
Topp