Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
Tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Billigere ogsåStor hotell pute her og Funket veldig bra sist graviditet så blir å bruke det nå og
Nei, det funker sikkert veldig bra. Fikk en ammepute av min farmor men den var skikkelig hard og alt for stor, så i desperasjon sendte eg samboer i hu og hast til barnas hus for å kjøpe en mykere og mindreBilligere også
Hørte noen bruker den også som ammepute . Har du prøvd ?
Tenkte å prøve den, om ikke fungerer så blir lett å kjøpe ammepute hehehNei, det funker sikkert veldig bra. Fikk en ammepute av min farmor men den var skikkelig hard og alt for stor, så i desperasjon sendte eg samboer i hu og hast til barnas hus for å kjøpe en mykere og mindre
Er det innafor å begynbe med gravidpute allerede? Er 10+4 og har hatt hele dyna mellom bena de to siste nettene føler liksom det er litt tidlig, men er jo såå mye mer begagelig!
Sniker fra November, og vil bare si at å kjøpe bbhugme -puta var den beste investeringen jeg har gjort så langt i dette svangerskapet Den er kjempegod å ha i senga, man kan bestemme selv hvor hard man vil ha den og den gir veldig god støtte. Du kan også bruke den som ammepute når bsrnet kommer. Anbefales!
Vet den kanskje er i dyreste laget, men jeg satt å ventet noen uker å fulgte med, og plutselig var det 25% rabatt på den Absolutt verdt hver krone!
Tror det var babyshop Var rundt og kikket litt daglig, og plutselig hadde de 25% på alle varer. Man må bare ha litt is i magen, så blir det tilbud igjenHar veldig lyst på bbhugme! Hvor fikk du den til 25% rabatt?
Sniker fra November, og vil bare si at å kjøpe bbhugme -puta var den beste investeringen jeg har gjort så langt i dette svangerskapet Den er kjempegod å ha i senga, man kan bestemme selv hvor hard man vil ha den og den gir veldig god støtte. Du kan også bruke den som ammepute når bsrnet kommer. Anbefales!
Vet den kanskje er i dyreste laget, men jeg satt å ventet noen uker å fulgte med, og plutselig var det 25% rabatt på den Absolutt verdt hver krone!
Takk for tipset! Får følge litt med om det kommer et slikt tilbud igjenTror det var babyshop Var rundt og kikket litt daglig, og plutselig hadde de 25% på alle varer. Man må bare ha litt is i magen, så blir det tilbud igjen