Gravidpute

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Noen som har? Erfaringer? Hvor har dere kjøpt osv?

Vurderer det da jeg rett og slett ikke klarer å sove :( er tett og har vondt overalt :(

Er borte på juleferie nå, og svigermor kom med en vanlig dyne til meg. Jeg elsker den! Sånn hvis du har en ekstra dyne, kan du jo teste den og hvordan du bruker den før du kjøper noe?
For da vet du på en måte hva du er ute etter.

Hjemme har jeg hotellpute, som funker fint, men merker jo at dyna jeg har fått nå nesten er bedre

Jeg har Doomoo sin i Large! Myk lang og god! Skal bruke den til amming og! Kjøpte på jollyroom:)

Bare bygfer opp med andre vanlige jeg :-)

Den var ikke dum :p men tar det ikke evigheter å få noe levert fra ellos da? Sist jeg bestilte der venta jeg 4 uker :p vil jo ha den nå... Hehe

Det skjønner jeg jo, hehe;) Jeg har brukt Ellos litt, og har fått det jeg har bestilt innen en uke. Mulig jeg har vært heldig?;)

Vet ikke hva min heter, men jeg kjøpte den på en baby/barnebutikk på Nordby i Sverige for 2 år siden når jeg var gravid sist. En stooor bøyd drøm av en pute!!<3 Den ble brukt hver natt den gang og like etter positiv test denne gangen, hadde virkelig ikke klart meg uten den!

Ordnet en ammepute fra Barnashus (My room) og nå bruker jeg den som gravid pute, er rett og slett forelsket i den " banan puta" mi :)

Endte med å kjøoe en fra ellos :) bråker fælt men gjør nytta :p

Jeg har så lyst på bbhugme, men jeg klarer ikke få meg til å bruke så mye penger på den :( Jeg har kjøpt meg en babypute til å ha under magen og har en vanlig hodepute mellom bena. Fungerer greit..

Her går det foreløpig greit uten noen ting (tror det er fordi senga er så god). Ellers bruker jeg bare en vanlig pute eller noe da jeg ligger i sofaen feks, for å bygge opp litt. ;) har kjøpt en ammepute, men ikke hatt bruk for den til dette enda, men er behovet der blir den brukt. :D

Back
Topp