Gravidpute?

Jeg har ikke akkurat gravidpute, men har en laang ammepute som gjør akkurat samme nytten (vil jeg tro), og den er helt fantastisk! Sånn bortsett fra at det blir litt tungvint når jeg snur meg hele tiden:p men jeg sover mye bedre med den i senga:)

Ah, jeg vurderer å investere, jeg har 7puter i senga nå, og holder på bli tullete av at jeg må flytte på ALLE når jeg flytter meg litt :p tenker kanskje det er bedre med en da, og så slipper mannen å våkne flere ganger i løpet av natta bare for at jeg mokler! :)

Jeg er super fornøyd med bbhugme.:) Den koster litt, men er virkelig verdt det.

Ja, men du kan justere hardheten på den. Du bare strammer inn trekket med ringene som følger med.

Jo det blir den jo. Jeg strammer ikke min så det er ikke noe problem for meg. Også vil jeg tro at den blir for hard og stor å ha under magen hvis du har strammet den.

Jo det blir den jo. Jeg strammer ikke min så det er ikke noe problem for meg. Også vil jeg tro at den blir for hard og stor å ha under magen hvis du har strammet den.
Jeg må ha hard pute mellom knærne, er den for myk er ryggen min helt ute å kjøre dagen etter. Jeg får lete litt før jeg evt bestemmer meg :) å se i byen i morgen kanskje :)
Takk for hjelp! :)

Jeg strammer den godt til da jeg også trenger en tykk pute mellom knærne. Komprimerer den så hardt som det går an. Den rekker meg fortsatt til å støtte fra anklene og helt opp til å holde rundt når jeg ligger på siden. Jeg er 165 cm høy.

Jeg har brettet ett gammelt pledd og har mellom beina om natta. Får så vondt i lyskene hvis jeg ikke gjør det.

Har ei dyne jeg har tulla sammen. Den er deilig å ha mellom bena, men sover aldri med den hele natten for rører sånn på meg :-P

Back
Topp