Gravidpute/ammepute

Mariposa95

Flørter med forumet
Mailykken 2025
Ser i en tidligere tråd at bbhugme og najell er populære alternativer for gravidpute, og vurderer innkjøp eller å sette på ønskelisten til jul. Før jeg bestemmer meg lurer jeg på om disse gravidputene også fungerer godt som ammepute senere? Eventuelt hvilken ammepute anbefales av dere som har erfaring? Ser jo at flere ligner på gravidputene bare mindre, og så er det jo denne her cosyfix som skiller seg veldig ut. Send help :dead:

Jeg har bbhugme, den likte jeg ikke som ammepute alt for myk så babyen synker. Men elsker den som gravidpute til å sove med :Heartpink ammeputen jeg kjøpte etter barsel var cozyfix! Helt super! Lett å bruke og ta med seg ++ holder baby på plass. Jeg tror dette er veldig individuelt i forhold til hvor store bryst man har og behov:hilarious: venninnen min som er en A/B cup likte ikke å bruke noe ammepute..Men jeg følte det var et must i starten.

Har bbhugme og elsker den som gravidpute, men trengte opplæring for å bruke den som ammepute :p Må «stramme» den inn nokså godt for å få den solid nok og foretrakk uansett cozyfix sin ammepute, i hvert fall før mini ble litt større.

Som tiniii over her skriver er det sikkert veldig individuelt. Jeg har store bryst og var helt avhengig av ammepute for å kunne manøvrere baby og pupp samtidig :) For ikke å snakke om de små fektende babyhendene som blandet seg oppi det hele, så da var det gull med cozyfix som kunne spennes fast rundt midjen og holde baby tett inntil.

Skjønte aldri helt greia med ammepute, jeg. Hadde en stor en som jeg var helt avhengig av da jeg ammet tvillingene, men med sistemann brukte jeg bare ei sofapute.

Jeg har brukt min BBHugme som ammepute den første tiden, så gikk jeg over til vanlige puter etterhvert. Brukte den mye i sofaen uansett til å støtte rygg, arm på siden ved tilbakelent amming osv. Så den var en fast følgesvenn i mange måneder til ulik bruk. ^^ Tror BBHugme er lettere å bruke som ammepute for litt høyere damer, da den tross alt er veldig stor. Det er erfaringene jeg har hørt fra litt mindre damer, i hvert fall. :)

Back
Topp