Gravidproblemer

Julita

Forumet er livet
Storparten av de jeg kjenner som har vært gjennom hele gravid-fødsels-tingen, har under tiden lagt til seg en, i mine øyne, ganske merkelig åpenhjertighet som jeg ikke helt forstår.
Jeg har hatt min intimsone som jeg har helt siden jeg begynte å tørke meg bak på egen hand liksom.
Dette innebærer at jeg ugjerne deltar i samtaler om div. uønskede kroppsutskilling-, og funksjoner, intimplager og lignende topics.. Dette funker bra når jeg ikke er preggis, men nå gitt, har jeg ved mer enn en anledning fått spørsmål om halvtokige ting av typen hemorider og bajs liksom...
Mulig jeg er überkonservativ eller umoden.. alt ettersom.. men..

Er det meningen man skal snakke om alt når man er gravid?

ORIGINAL: ~ savannah ~

Hmmm.... Jeg snakker om alt uansett jeg, gravid og ikke-gravid [:D]

sign

[:D]. Ja, jeg skal ikke disse ytringsfriheten altså [:)]
Meeen når f**n fikk noen noensinne for seg å spørre en ikke-gravid venninne "Har du fått sopp da?"
For det første så er det vel ikke akkurat noe obligatorisk over det, og for det andre.. what's it to you uuansett. Det er jo ikke noe du spør folk om liksom.. Gaah. Blir bare litt overgitt fra tid til annen [:o][:)]

Hmmm.... Jeg snakker om alt uansett jeg, gravid og ikke-gravid [:D]

Litt enig med deg jeg Julita, folk spør om de rareste ting! men det eksempelet ditt med om du har fått sopp, det var no litt voldsomt! Hva skal man svare da egentlig?? Vi får bare holde ut og svare så godt vi kan på det vi syns er greit å svare på!

ORIGINAL: Julita

[:D]. Ja, jeg skal ikke disse ytringsfriheten altså [:)]
Meeen når f**n fikk noen noensinne for seg å spørre en ikke-gravid venninne "Har du fått sopp da?"
For det første så er det vel ikke akkurat noe obligatorisk over det, og for det andre.. what's it to you uuansett. Det er jo ikke noe du spør folk om liksom.. Gaah. Blir bare litt overgitt fra tid til annen [:o][:)]

Hehe!!! Skjønner poenget ditt altså! Kanskje noen føler en slags tilhørighet når man er gravide?! Et felleskap?! Og da blir liksom ALT lov?! =)

*ja. Her inne er det jo null problemos, for da kan man bare la være å lese de trådene som en ikke har interesse av å lese og svare på. Men der ute i det fri.. blir jeg scheptisk når folk jeg omgås spør meg om intime ting. Don't care hvor mange ganger de har vært gravide og født jeg, de har iiingenting med hvor mange ganger jeg går på do i løpet av dagen å gjøre vett'ja  [:D]

Back
Topp