Gravidpiercing - er det noen vits?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Vurderer om jeg skal gå til innkjøp av gravidpiercing, men vet ikke om det egentlig er noen vits.
Har lyst til å beholde piercingen min, men vet ikke hvordan magen kommer til å se ut etter svangerskapet.

Noen erfaringer? :)

Vurderer om jeg skal gå til innkjøp av gravidpiercing, men vet ikke om det egentlig er noen vits.
Har lyst til å beholde piercingen min, men vet ikke hvordan magen kommer til å se ut etter svangerskapet.

Om det er navlen du tenker på så gror den jo aldri så du kan trygt ta den ut :p min har vært ute i 9 år og har ikke grodd :( men den har strekt seg en del etter 2 svangerskap så er ikke pent om jeg setter i noe...

Jeg plukket den ut og har ikke satt inn igjen. Hullet har ikke grodd igjen. :)

Mitt grodde igjen på navlen men tar ikke ny før jeg er ferdig å produsere og hvis magen enda ser ut da

Om det er navlen du tenker på så gror den jo aldri så du kan trygt ta den ut :p min har vært ute i 9 år og har ikke grodd :( men den har strekt seg en del etter 2 svangerskap så er ikke pent om jeg setter i noe...
Gror aldri? Min grodde på ei uke den:p så de kan gro de og altså

Jøss hadde du hatt den lenge?
Ti år hadde jeg den:)

Rettelse: litt over ni år. Tok den ut i uke 20 og nå er jo jenta mi 11 mnd. Glemte å korrigere for det nesten året :p

Jeg tok ut min navlepiercing da jeg var 5 uker på vei. Leste at noen her inne hadde revna hullet, så jeg sitter fortsatt og håper det gror i rekordfart, slik at jeg slipper at det skjer..
Skulle jeg hatt gravid-stang tror jeg at jeg ville vært veldig nøye med å smøre huden ofte, for å prøvd å holde den så elastisk at det ikke revner.

Jeg tok ut min navlepiercing da jeg var 5 uker på vei. Leste at noen her inne hadde revna hullet, så jeg sitter fortsatt og håper det gror i rekordfart, slik at jeg slipper at det skjer..
Skulle jeg hatt gravid-stang tror jeg at jeg ville vært veldig nøye med å smøre huden ofte, for å prøvd å holde den så elastisk at det ikke revner.
Mitt revna heldigvis ikke. Ser normalt ut nå, snart et år etter fødsel. Men fikk et strekkmerke lodrett mellom hullene :p

Jeg tok ut min i uke 12. Ble tipset av legen om å tape over hullet med kirurgtape for å ikke revne. Har gjort det siden uke 20 cirka, men har uansett fått to stygge strekkmerker rett over hullet. Det kommer til å være kjempe stygt når dette er over :( angrer på at jeg tok piercing nå..

Vondt har det også gjort. Føltes ut som om huden skulle gi etter en periode.

Om jeg hadde vært deg hadde jeg tapet i håp om å "berge" den.

Jeg tok ut min i uke 12. Ble tipset av legen om å tape over hullet med kirurgtape for å ikke revne. Har gjort det siden uke 20 cirka, men har uansett fått to stygge strekkmerker rett over hullet. Det kommer til å være kjempe stygt når dette er over :( angrer på at jeg tok piercing nå..

Vondt har det også gjort. Føltes ut som om huden skulle gi etter en periode.

Om jeg hadde vært deg hadde jeg tapet i håp om å "berge" den.
Oy, uff da :O Da tror jeg at jeg skal ta den ut nå og håpe jeg klarer å redde den

Dette er mitt andre svangerskap. Forrige gang hadde jeg i vanlig navlepiercingen i til jeg var 8 mnd. Ikke noe problem her, hullet er akkurat det samme :)

Er nå nesten 7mnd på vei nå, å har den inni enda. Ikke noe forandring enda angående hullet. (Hatt piercingen i 9år).

Jeg kjøpte gravidpiercing og brukte fra magen kom til ca uke 1-2 mnd før fødsel. Da følte jeg den og va i veien og dunket borti den. Gått uten siden og får fint i piercing igjen ette fødsel. Ser helt likt ut som før også

Kjøpte sånn "elastisk" gravidpiercing, men den var så liten og tynn at hullet allerede var større enn den. Jeg har derfor bare droppet å ha noe som helst der siden februar (har termin i juli). Men har som flere her sier fått strekkmerke i mellom. Tenker som så at det sikkert blir ganske usynlig med tiden, så det gjør ikke så mye. Har også tenkt at jeg skulle stikke piercing i hullet med jevne mellomrom bare for å sikre meg at hullet ikke gror, men har ikke giddet det. Innbiller meg at det ikke rekker å gro. :)

Jeg har gått gjennom nå 2 svangerskap. Tok ut bare piercingen rundt uke 12 i begge to. Tok gjennom piercingen bare innimellom. Minste er 15 dager nå og jeg kan fint bruke piercing igjen. Har fått et lite strekkmerke mellom hullene, men hullene er langt ifra grodd igjen!:)

Back
Topp