GravidoSaurus!!

Ulve~Mamma

Elsker forumet
ADVARSEL: Dette er masse klaging, så vil du ikke høre syt, gå ut fra tråden.

Noen som har hørt om BrideZillas?
Vel jeg føler meg som en GravidoSaurus...

For det første er jeg en sånn hormonbombe! Lunta er så kort, og jeg kjefter og smeller så mye. Jeg kan ha små eksplosjoner over rot i huset f.eks. Blir småsprø av at dyrene herjer villmann til tider (kattunge i hus, trenger jeg si mer?).. Jeg gneller så masse, og ser ikke før etter jeg har kjeftet at jeg er jo helt irrasjonell! Så står jeg der da, og føler meg som en IDIOT. Jeg klarer liksom ikke bestandig å tenke før jeg sier noe lengre, og føler at jeg driter meg ut dag ut og dag inn.. Er så lei hormonene og det ekle humøret, skulle ønske det forsvant! Sliter på sambo gjør det også, han sier han skjemmes over meg til tider..

Og som om det ikke var nok,så føler jeg meg som den dundra. Har lagt masse på meg, vet ikke antall KG.. Men jah, jeg liker det ikke! Rumpa er megastor, og brystene vokser og har fått strekkmerker.. Armene henger og slenger, og jeg føler meg lite attraktiv! Det hjelper heller ikke at sambo unngår sex med meg som pesten, og har ikke antydet noe i den retningen på over to måneder..

Ja, så det er ikke så koselig,eller lett å være gravid hele tiden.. :(

[:)] nopp ække så lett bestandig... hihihi. sender over en søvnig trøsteklemjeg
håper det hjalp å lufte seg litt[:)]

Tusen takk Lady For trøsteklem.
Nei det er ikke alltid like lett, og det er i alle fall ikke like lett å få menn og venner til å forstå hvordan det er..

Hjelper å få luftet seg litt! Vil gjerne høre andre sine synspunkter da, er jeg helt unormal og gal liksom??

off, det er ikke no god følelse når "alt" bare blir domt.. kjenner litt på det selv også, kan plutselig bli kjempe sint og lei meg, så vet jeg at det er teit, men klarer ikke la være.. føler meg tykk og stygg uansett hva jeg har på meg!! [:'(]
men vi får håpe at det går litt over senere i svangerskapet, det gjorde det meg meg sist, da jeg bikket 27-28 uker gikk det over hos meg.. da følte jeg meg bedre og humøret ble også bedre[:D]

Nei, det er ikke noe gøy. Jeg blir deprimert, liker ikke å lage det surt rundt meg på denne måten! [&:]

Aner ikke om dette går over jeg, er jo førstegangs gravid. Man leser jo så mye forskjellig. Jeg håper i alle fall det! For dette er både jeg og sambo lei av..  Værste hormonbombene roet seg etter uke 12 og jeg føler meg ikke lenger som en robot uten kontroll. Men er fortsatt mer amper enn jeg liker.. :(

Nei uff det er ikke besatdig lett[:o] Føler meg sånn enkelte dager jeg goså så du er ikke den eneste heldigvis vi er nok flere[:)]

Huff, det er ikke greit når man føler det sånn, så du får en trøsteklem fra meg! Jeg har hatt dager hvor jeg har følt det som deg jeg også, så du er ikke alene[:)]

Har sånne dager innimellom jeg også, VELDIG, i første svangerskapet mitt kunne jeg sitte og grine i timesvis fordi livet mitt var over, jeg aldri skulle få kjøre motorsykkel igjen og vi aldri kom til å bli kjærester igjen, osv[8D] Nå er det på en litt annen måte, men kjenner meg igjen i å føle seg feit, lite tiltrekkende og uattraktiv ja - you are not alone!

Det er en trøst å finne i det faktum at jeg ikke er alene om dette her! Takk jenter :)

I morgen skal jeg prøve å ta tak i "tjukka" problemet, med å svømme svømme!
Men har noen tips til å kontrollere tempramentet? Jeg syns det er så dumt å være hormonbombe, og bare vente på at det skal gå over. Prøver å være mer bevisst nå, men kanskje jeg sprekker?

Uff ja, er her sånn og. Senest i stad ble sambo kjempeleiseg fordi jeg hadde et utbrudd om buksene hans.... de kjøper han jo selv, så de har jeg jo strengt talt ingenting med, men.... klarer for tiden ikke alltid å tenke før jeg buser ut med kommentarer heller. Og det er ikke alltid de blir så veldig godt mottatt heller [:(]. PRØVER.... å tenke meg om, når jeg sier noe på ting som irriterer meg, men har da mangen sprekker, jeg. Så har ikke noe god oppskrift på å få kontroll over temperamentet, nei. Bare tenke seg ekstra om, når en føler at en begynner å bli irritert.....[8|]

Stakkaar deg som har så mye hormoner!!

Har ikke merket noe til "dem" i det hele tatt jeg, før i går...etter nok en natt med dårlig søvn, og en mann som skulle ut å golfe og være borte hele dagen, presset tårene på da jeg stod på badet og kledde på meg. Følte meg helt alene og elendig i verden!! Og endte jo oxo opp alene og trøtt og fæl hele dagen, så det var jo riktig... [;)] 

Utenom dette har jeg verken tatt til tårene eller kjeftet noe som helst, men tror det oxo har med personligheten min, og det faktum at vi ikke har barn fra før, så hverdagen er ikke så travel!!

Men det er bra du vet om det da, for da kan du ta deg selv mer i nakken og gjøre noe med det [:)] Lykke til!!!!!

Back
Topp