Gravidnese??

Aboffa

Glad i forumet
*MIA*
Julibarna 2019
Hva vil det si å ha gravidnese og gravidlepper? Svigermor fikk et bilde av meg, egentlig for å se magen, og hun sa til samboer at hun så jeg hadde gravidansikt og at fødsel nærmet seg. Hun så det på nesa og munnen. Ser ikke egentlig no forskjell selv :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke.
Har hørt det før, og ei på jobb mente jeg hadde fått dette spesielle trekket rundt munnen nå,
men kan ikke se noe selv.

Haha fortiden er min nese tett og rennende, og leppene såre og sprukne, så med mindre det er dette har jeg ikke peiling :-P syns forøvrig hele ansiktet mitt er blitt litt pløsete :-/

Hehe... Jeg har fått det. Og jeg ser det selv. Nesa har blitt større på en måte, ser ut som potetnese. Har eset ut. Og leppene.. Haha.. Brått fått stor underleppe, ser ut som om jeg har fått fikset på den..

Mi nase har også forandra seg, ser litt større ut.. Hehe...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har også hørt om dette, ikke fått bemerket at jeg har fått det enda. Men det er vel at man blir litt håven :p

Jeg har blitt helt "død" i ansiktet føler jeg. Likblek og helt hvit rundt øya. Avlang og fæl i trynet. Så :p

Bleik ja ser helt gjennomsiktig og blå ut

Føler jo at nesa er hoven, men det er gjerne fordi den har vært kronisk tett i snart 9 måneder tenkte jeg :p

Nesa vet jeg ikke med, den syns jeg alltid er stor...:P
Men har den siste tiden (for første gang i mitt liv!) fått overleppe!:P Den har alltid vært alt for tynn.
Men om det kommer av litt mer vann i kroppen eller hva det er vet jeg ikke... men vet søsteren fikk fyldigere lepper rett før termin også:)

jeg har ikke sett noe til det selv (ei heller hørt om det), men det jeg derimot med skrekk og gru oppdaget her om dagen var at jeg har fått mer gummiansikt. Tap av underhudsfett = jeg har blitt gammel av denne graviditeten :o

De siste dagene har ansiktet mitt blitt mer rundt og ser litt oppblåst ut... Håper det gir seg snart lillegutt er ute. Men jeg vet ikke helt.. Alle i familien min har fått rundere ansikter under graviditetene, og har ikke gått tilbake etterpå. Men det kan jo være positivt også, siden alle ser ganske unge ut for alderen :) Jeg er 22, så jeg trenger ikke se så mye yngre ut enda.

Har også fått kommentarer på at jeg har fått et drag over ansiktet som fødeklare gravide får rundt termin eller før fødsel. Synes jeg har fått et drag over hele kroppen spør du meg, strekkt meg her og strekkt meg der, feit, full i vann og betennelser, tørr og gusten hud, mørke ringer under øynene, feit tørr hud i ansiktet, masse svart hår over hele meg og liiiiikbleik. Jeg har aldri følt meg så ufresh i hele mitt liv. Så hvis dette er tegn på at jeg er fødeklar så burde jeg ligget i aktiv fødsel as we speak, men dessverre sitter jeg hjemme i sofaen og furter, er hormonellt dritt møkksur, og ser på det nydelige vårværet vi har mens jeg misstrivs. Fantastisk dag. Godt jeg er alene.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

*sniker fra Mai*
Jeg fikk skikkelig "fødenese" med min første. Nesen ble som en potet. Heldigvis var det kun i de tre dagene som fødselen pågikk. Men artig å se på bildene av hun med potetnesa;)

Har aldri hørt om det før jeg leste det her.
Men jeg har faktisk stusset over at ansiktet mitt er litt mer hovent på en måte. Noen ganger når jeg har grått, så ser jeg det på munnen etterpå. Og det har vært det samme den siste tiden. Har tenkt at jeg har hatt litt "gråteansikt" uten å ha grått :p
Men ellers så signerer jeg lille87 på at jeg heller aldri har følt meg så ufresh før :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Husker ansiktet mitt ble så hovent i dagene før vannet gikk sist. Husker jordmor jeg gikk til sa etter fødselen at hun visste jeg ikke kom til å rekke den siste timen før termin. Det forsvant ihvertfall like fort igjen ;)

Gravidnese/munn/ansikt - litt mer rund enn man er normalt mene jeg at det menes med det.

Mange "poffer" litt ut den siste tiden ;)

Morsomt å lese, har aldri hørt om dette før. Men i går spurte faktisk mamma om eg var pakket og klar, for eg var så forandret i ansiktet så nå nærmet fødselen seg... Ringte til mannen min for å le litt av dette, men da kunne han fortelle meg at eg hadde sett så annerledes ut på eit bilde eg hadde sendt til han tidligere på dagen... hjelp!! :-P Snart 34 uker med tvillinger, så ingenting er umulig.........

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp