Gravidmassasje

• Trådstarter Trådstarter Eline2020
  • Opprettet Opprettet
E

Eline2020

Guest
Noen som har vært på dette?
Hvor masserer de? Er det behagelig eller kleint skulle jeg til å si..? :D

Vurderer bestille en time mens jeg venter på babyen:love2

Jeg tok det litt før alt stengte ned :p det var magisk ! Så verdt det. Hele kroppen ble massert, du får masse puter å ligge rundt osv så du slipper å ligge på magen. Jeg syns ikke noe sånn e «kleint» eller noe :p men anbefaler veldig sterkt :-D

Jeg tok det litt før alt stengte ned :p det var magisk ! Så verdt det. Hele kroppen ble massert, du får masse puter å ligge rundt osv så du slipper å ligge på magen. Jeg syns ikke noe sånn e «kleint» eller noe :p men anbefaler veldig sterkt :-D
Åja tenkte om hun masserte magen feks hehe! Men så bra det var positivt. De har akkurat åpna etter corona her nå, så kanskje prøve en time :)

Noen som har vært på dette?
Hvor masserer de? Er det behagelig eller kleint skulle jeg til å si..? :D

Vurderer bestille en time mens jeg venter på babyen:love2
Det er som en vanlig massasje, bortsett fra at du ligger sidelengs. Og de legger et håndkle eller pute mellom knærne og under magen, så du ligger ganske godt.

Jeg ville ikke bestilt nå, pga korona, men hadde egentlig tenkt å gjøre det før pandemien brøt ut.

Jeg fikk gravidmassasje på the well før corona. Det var veldig deilig. De masserte mage, legger, føtter, skuldre, armer, hender, ansikt og hodebunnen (det beste). Fikk skrubb på ben og mage og så fuktighetsmaske. Jeg satt tilbake på benken med puter i ryggen slik at jeg hadde det godt som i en lenestol.

Jeg var i går. Fikk desverre dårlig utbytte av det da jeg fikk halsbrann og sleit med å slappe av på benken. Skulle helst ha ventet til jeg ikke er gravid.

Back
Topp