Gravidmagen

Shanii

Blir kjent med forumet
Heihå!
Har gravidmagen tittet frem hos dere? Jeg føler ikke jeg har noe mage, er i uke 19 i morgen. Også er jeg jo andregangsfødende med tett mellomrom
 
Jeg har heller ikke noe særlig til mage (16+3) dette er min 2. Sist gang fikk jeg mage med engang! Tar det ikke så hardt regner med magen kommer rundt jul :) er vel jeg som blir julenisse i år :hilarious:
 
Hehe ja definitivt xp men magen bjynte og titt fram allerede før uke 12 hos meg :oops:
Er og andregangs og no i uke 16+4 :Heartpink
 

Vedlegg

  • DSC_0154.JPG
    DSC_0154.JPG
    23,4 KB · Visninger: 173
15 +6 her og 2 gangs (9 år mellom) fikk en liten mage nærmere uke 12..nå kan man se det enda bedre. Men alle er jo forskjellig før eller senere kommer den. Tålmodighet er nøklen ;)
 
Jeg har fått litt mage, jeg er og andre gangs. Nå hadde jeg høyere startvekt enn sist, så jeg var litt overrasket over at den kom så fort, men det var nok mest luft som presset den ut i starten. :joyful:

Sist hadde jeg en liten kul (som var vanskelig å se) i uke 14, må er jeg i uke 15 og sliter med å skjule den. Jeg burde nok trent litt mer magemuskler innimellom her:hilarious:
 
Jeg har heller ikke noe særlig til mage (16+3) dette er min 2. Sist gang fikk jeg mage med engang! Tar det ikke så hardt regner med magen kommer rundt jul :) er vel jeg som blir julenisse i år :hilarious:
Jaa med min første så var magen der med engang nesten, nåå ser man ikke at jeg er gravid engang
 
Noe har skjedd, passer ikke bunaden haha, men er heller ikke noen skikkelig mage. Er 18 + 5, føler meg mest bare pløsete
 
Alle bukser med knapper utgikk allerede rundt uke 10 her, og nå ved 16 uker er det helt umulig å skjule magen. Syns det er ordentlig kjipt å ha så mye mage så tidlig. Har måttet begynne med mammatruser og mammaleggings allerede, og jeg liker det ikke. Men man syns vel alltid gresset ser grønnere ut hos naboen, eller hva?
 
Jeg er 19 uker og samme størrelse som uke 28 i første graviditet. Ikke bare-bare det heller :( Så mye kommentarer om størrelsen! Magen bare veltet utover i uke 8.
 
15+5 her. Har ikkje brukt vanlige bukser siden uke 10,veldig tydelig mage no. Synes det er kjempe stas. :happy: Førstegangsfødende, relativt slank fra før, men har hatt stor operasjon i magen og magemusklene har aldri blitt det samme siden.
 
Magen min poppet ut litt denne uka, skylder på at jeg måtte gå én time hjem fra jobb pga busstreiken... Hadde noen skikkelige kynnere (stiv mage...? ) og ble helt slått ut, men nå er magen der iaf. Ikke veldig stor, men ser ikke bare feit ut lengre :joyful: hurra for det!
Er 16 uker, og har brukt gravidbukse lenge allerede.
 
Til de som ikke føler seg nok gravid eller bare føler de har fått større, pløsete mage så må jeg si at det hjelper kraftig på når man begynner med mammabukser. Når jeg tar på vanlige, men løse bukser ser det bare ut som jeg har lagt på meg litt, men så fort mammajeansen eller mammakosebuksa er på så er den fine lille runde babymagen der :love017
 
Her skjedde det noe veldig plutselig! Var normalvektig før graviditet, og har fulgt nøye med vekta underveis. Har likevel alltid hatt litt ekstra på magen, men ikke værre enn at jeg stort sett har kledd meg slik at det skjultes og passa på holdninga/holdt inne magen.

Men rundt uke 10 hjalp det ikke uansett hva jeg hadde på meg, og det nytta ikke å holde inne magen lengre:laughing002 Så siden da, har jeg bare følt meg pløsete og har ikke hatt særlig lyst til å vise frem magen.

For 2 uker siden (i uke 18) hadde magen begynt å få litt mer gravid-form, men fortsatt ikke helt der... Turbuksa passa enda uten problem, men jeans er lagt bort. Så Skulle jeg bruke tur-buksa bare ei uke etter forrige tur, og det var ikke sjans å få den igjen!!:knegg: Snakk om mage-eksplosjon på ei stakkars uke! Synes fortsatt det ser litt ut som at jeg bare har lagt på meg en del, men magen er unektelig mer og mer lik en gravid-mage, og det gleder meg :Heartblue
 
Back
Topp