Gravidmage?

Athea_

Andre møte med forumet
Begynner dere å se tegn til mage nå?

Er bare 14+3 men føler liksom at jeg ser en liten vekst selv om jeg er førstegangs gravid!

Nå skal det sies at det godt kan være vektoppgang å luft også! Hehe

Begynner dere å se tegn til mage nå?

Er bare 14+3 men føler liksom at jeg ser en liten vekst selv om jeg er førstegangs gravid!

Nå skal det sies at det godt kan være vektoppgang å luft også! Hehe
Dette tror jeg variere veldig bra person til person, disse magene kommer i alle størrelser og popper veldig ulikt. Med første hadde jeg ikke gravidmage før en stund etter uke 20, med nummer to rundt uke 18 og denne gangen kom den over natta i uke 17 :p Jeg får mage "forholdsvis" sent, men når den begynner å vokse går det fort og i tredje trimester har jeg allikvel ligget over kurven på SF mål, så de vokser i rykk og napp :happy:

Jeg er 14+5 men ser ingen mage enda:(eneste jeg merker er at jeg har lagt på meg ellers på kroppen.. men når jeg har luft i magen ser jeg veldig gravid ut! :hilarious:

Jeg er 15+2. Første gang jeg har kommet forbi uke 6.
Fikk antydning til gravidmage i uke 13, men den har blitt ganske synlig den siste uken. Såpass at folk jeg kjenner har begynt å klappe den!
synes den har kommet litt vel tidlig!

Denne gangen kom magen på 8 uker :laughing002 Men da jeg var førstegangs begynte den ca rundt 14 så det er veldig mulig at det begynner da ^^

Har hatt oppblåst gravidmage siden uke 5 Ordentlig mage og livmor opp til rett over navlen nå, uke 15+1

14+5. Førstegangs.
Føler at jeg har hatt mage fra uke 5, som stadig har blitt større.
Men den lille gjemmer seg lavt og dypt pga høyden min. Så er hovedsaklig fostervann og luft som lager magen. Noen liker å ha et svømmebasseng tilgjengelig :confused005:hilarious:

Back
Topp