Gravidmage

Mamma_til_gogutten

Blir kjent med forumet
Jeg har ett barn fra før av, men denne graviditeten passer jeg ikke buksene mine fra så tidlig som uke 6 , jeg som tenker å vente med å gi gravid nyheten til de rundt meg i uke 12, pga flere sa. Nå er jeg 7+2 og tenker jeg kanskje må kjøpe meg noen kjoler eller noe hehe. Lurer på om det er flere av dere som ikke passer buksene deres så tidlig i svangerskapet? :D

Jeg kan ikke bruke olabuksene mine lenger. Matte gi de opp i uke 6 selv. Ble alt for vonde over magen. Er blitt veldig oppblåst blant annet.

Ga opp i uke 7, tok på min første gravid bukse og brukt den siden :hilarious: dette er min første graviditet også!

7 uker idag og har allerede måtte begynne å bruke forlenger på olabuksene, unge nr 3

Barn 2, og måtte gi opp jeansene i uke 8. Føler magen eksploderte i uke 8-9, så nå går det i gravidtights og kjole eller gravidbukse. Er i uke 10 i dag, og det var såpass mange som hadde sett magen, at nå er graviditeten "offisiell" (blant familie, kollegaer og de nærmeste vennene våre).

Barn nummer to, og synes magen kom skummelt fort :eek:
Får ikke igjen knappen på buksene mine, og har flytta inn i gravidklærne :)

Sliter med skinny-jeansene, men de litt videre modellene går fint.

Har gått i kjole og strømpebukse siden uke 5, har vært veldig mye oppblåst. Nå er jeg 10+5 og merker magen er blitt større, men ser mer ut som jeg har lagt på meg enn at jeg er gravid foreløpig.
kan se ut som en liten kul når jeg har strømpebukse på, men kulen er enda gjemt bak litt mageflesk enda som blir dyttet frem foreløpig:joyful:

Barn nr 2 her i uke 11 og jeg er så ekstremt oppblåst at jeg kommer ikke oppi noe jeans lenger. Sist jeg gikk gravid kjøpte jeg noen bukser fra only i litt stor størrelse da jeg begynte å bli litt større rundt magen. Følte ikke jeg kunne begynne med gravid bukser før uke 12, så de bruker jeg nå og mye joggebukser og tights.
Har vasket alle gravid klærene mine nå og gleder meg litt til å bruke dem igjen:)

Har gått i kjole og strømpebukse siden uke 5, har vært veldig mye oppblåst. Nå er jeg 10+5 og merker magen er blitt større, men ser mer ut som jeg har lagt på meg enn at jeg er gravid foreløpig.
kan se ut som en liten kul når jeg har strømpebukse på, men kulen er enda gjemt bak litt mageflesk enda som blir dyttet frem foreløpig:joyful:

Samme her. Ser en kul når jeg står oppreist, men når jeg setter meg så synker kulen sammen og blir bare en hau med fett:hilarious:

Samme her. Ser en kul når jeg står oppreist, men når jeg setter meg så synker kulen sammen og blir bare en hau med fett:hilarious:
Hadde på meg gravidbukse og syns det så fint ut når jeg stod opp, men når jeg satt meg så ble det bare en stor bilring:joyful: så holder meg til strømpebukse en stund til

Barn nr. 3 her. Med nr. 1, fikk jeg spm om når jeg ventet baby i uke 10....! Nå er jeg 9+ 3 og holder inn magen for harde livet i håp om å skjule den i 2 uker til...! Ikke sjangs å få på vanlige bukser her i gården nei......! Minsten på 4,5 år har sagt to ganger den siste uke.." mamma, du har jo baby i magen".....

Baby nr 2 på veg her, buksene passar enn så lenge, men ei bukse er litt ubehageleg på magen :P Den er litt høg på livet og då! Har ein del av dei gamle buksene eg brukte før eg gjekk gravid sist, dei har vore for store i alle retningar, så kanskje eg berre flyttar inn i dei midlertidig! :angelic: Blir sikkert kjole og strømpis ein del før kulda setter inn :D

Dette er mitt 3 barn (men 4 svangerskap) så syns magen poppet grusomt tidlig denne gangen... Er 8 uker på vei og passer ingen av mine vanlige bukser!
Er litt krise når vi ikke har gått ut med at jeg er gravid enda og så er det egentlig så synlig!
Skjønner at jeg er oppblåst også for er større på kvelden enn morgenen, men fortsatt stor nok (til å være 8 uker) når jeg våkner :eek::wacky:

Barn 2 og har ikke fått igjen smekken siden uke 5... Er 7+3 nå og du ser veldig tydelig at jeg er gravid.

Er 9+2 og sliter med de aller fleste jeansene mine. Må nok kjøpe et par billige varianter i litt større str. Jeg er ikke noe tights og kjolemenneske i hverdagen, og føler gravidbukse blir litt voldsomt foreløpig :joyful:

Hahaha! Der beskrev du meg gitt :hilarious:
I dag på jobb følte jeg for å gå med et stort skjerf åpent over skuldrene og over magen hele dagen. Strikkegenseren jeg følte skjulte alt så fint hjemme viste plutselig alt for mye ila dagen :p er jo bare oppblåst, men føler alle kan se det. og jeg er i uke 7, hvordan skal dette gå?

Back
Topp