Gravidmage

• Trådstarter Trådstarter Mamma_i_2020
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_i_2020

Guest
Magen min har blitt så stor men tror jeg bare har lagt på meg, for den er ikke hard.

Gravidmage er kun hard, eller? :)

Lurer på akkurat det samme! :wideyed: Når jeg står føles den hardere og er umulig å holde inne. Men når jeg kjenner på den når jeg ligger på rygg så synes jeg den er bare myk:wideyed::wideyed: synes det er så rart...og finner ikke den populære livmoren som så mange finner og kjenner...tenker: er det noen der inne??

Tror nok det varierer veldig fra mage til mage! Magen min er stor, men ikke akkurat hard enda. Kjenner godt livmor og kjenner også hvor babyen ligger når jeg ligger på rygg. Jeg har alltid fått mage fort, men babyen er jo på gjennomsnittet så tar litt tid for babyen «fyller ut» magen.... Men ser mange gravide som tydelig IKKE har hard mage, men det er jo tydelig gravidmage fordi

Jeg har aldri fått hard gravidmage. Jeg får fort mage og ender opp med stor mage. Tydelig gravid, men myk og bevegelig. Jeg har hard mage når jeg ikke er gravid:-)

Jeg har lest noen steder at de siste ukene av svangerskapet så kan man merke en nedgang i spark fordi det blir trangt til babyen. Det har jeg heller ikke merket noe til. Mine har visst god plass til langt over termin.

Jeg har aldri fått hard gravidmage. Jeg får fort mage og ender opp med stor mage. Tydelig gravid, men myk og bevegelig. Jeg har hard mage når jeg ikke er gravid:)

Jeg har lest noen steder at de siste ukene av svangerskapet så kan man merke en nedgang i spark fordi det blir trangt til babyen. Det har jeg heller ikke merket noe til. Mine har visst god plass til langt over termin.

Sniker litt. Det stemmer at bevegelsene blir annerledes på slutten av svangerskapet pga plassmangel, men det skal aldri bli nedgang i bevegelser. Da er'e noe som ikke er riktig. Så kun annerledes bevegelser er normalt mot slutten. Veldig viktig ❤️

Sniker litt. Det stemmer at bevegelsene blir annerledes på slutten av svangerskapet pga plassmangel, men det skal aldri bli nedgang i bevegelser. Da er'e noe som ikke er riktig. Så kun annerledes bevegelser er normalt mot slutten. Veldig viktig ❤️
Godt du poengterte. Jeg mente nedgang i utslag, ikke antall. Har uansett aldri opplevd noen endring annet enn at ungen blir sterkere og at jeg ser større bulker på magen når det sparkes.

Nei, ikke hard. Ikke hatt det med noen av mine :)

Ikke hard her heller. Synes 2.trimester er litt kjedelig med tanke på at ingen vet om du er gravid eller bare har lagt på deg :p Men her begynner navlen å bule litt ut, så det kan ikke bare være ekstra fett, hehe :joyful:

Ikke hard her heller. Synes 2.trimester er litt kjedelig med tanke på at ingen vet om du er gravid eller bare har lagt på deg :p Men her begynner navlen å bule litt ut, så det kan ikke bare være ekstra fett, hehe :joyful:

Her har ikke folk vært i tvil fra 1.trimester engang.. haha.. Inger tvil om jeg har gravidmage :P

Ikke antydning til gravidmage enda, men har noen kg å gå på, så det hjelper på. Men ser konturene av babymagen når jeg ligger på ryggen nå, det har jeg ikke tidligere.

Jeg føler mer at jeg har "tjukkmage"... Hadde en del ekstra polstring fra før, men var myk mage som flatet seg høvelig greit ut med bukse med høyt liv. Nå er jeg fortsatt noe oppblåst og lille dytter polstringen mer fremover. Føles ikke som om en gravidmage liksom.

min er bløt på dagen og steinhard på kvelden :bag: 16+1 i dag, fått relativt stor mage da jeg hadde helt flat mage før

5FAB1356-3D0B-4DD2-B355-02323EA6357C.jpeg Min mage 18+5. Ikke veldig hard men ingen tvil om at det er gravidmage :p

Back
Topp