M
Mamma_i_2020
Guest
Magen min har blitt så stor men tror jeg bare har lagt på meg, for den er ikke hard.
Gravidmage er kun hard, eller?
Gravidmage er kun hard, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri fått hard gravidmage. Jeg får fort mage og ender opp med stor mage. Tydelig gravid, men myk og bevegelig. Jeg har hard mage når jeg ikke er gravid
Jeg har lest noen steder at de siste ukene av svangerskapet så kan man merke en nedgang i spark fordi det blir trangt til babyen. Det har jeg heller ikke merket noe til. Mine har visst god plass til langt over termin.
Godt du poengterte. Jeg mente nedgang i utslag, ikke antall. Har uansett aldri opplevd noen endring annet enn at ungen blir sterkere og at jeg ser større bulker på magen når det sparkes.Sniker litt. Det stemmer at bevegelsene blir annerledes på slutten av svangerskapet pga plassmangel, men det skal aldri bli nedgang i bevegelser. Da er'e noe som ikke er riktig. Så kun annerledes bevegelser er normalt mot slutten. Veldig viktig
Ikke hard her heller. Synes 2.trimester er litt kjedelig med tanke på at ingen vet om du er gravid eller bare har lagt på deg Men her begynner navlen å bule litt ut, så det kan ikke bare være ekstra fett, hehe