Gravidmage

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
2 uker etter fødsel og har skikkelig gravidmage fortsatt, ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Magen kom på plass ganske raskt som jeg kan huske fra forrige gang, så kjenner jeg blir litt frustrert.. Håper liksom jeg skal slippe å se ordentlig gravid ut snart, går jo ikke ann å skjule magen heller. Er det flere som har det på samme måte?

[emoji1384]‍♀️ Og her er det en måned siden fødsel. Så lang tid tok det IKKE etter de to andre fødslene. Mulig det tar lenger tid pga at det var keisersnitt denne gangen. Men enig i at det er frustrerende. Gleder meg til å bruke vanlige bukser igjen.

[emoji1384]‍♀️ Og her er det en måned siden fødsel. Så lang tid tok det IKKE etter de to andre fødslene. Mulig det tar lenger tid pga at det var keisersnitt denne gangen. Men enig i at det er frustrerende. Gleder meg til å bruke vanlige bukser igjen.

Må legge til at jeg har gått ned de fleste kiloene allerede, men magen står mer ut en den har gjort med mine to første. [emoji849]

Har 4-5 kilo ekstra etter svangerskapet(4 uker siden fødsel på mandag), men jeg kommer ikke til å stresse med å ta av dem. Tenker at de forsvinner etterhvert så lenge jeg ammer og begynner å trene igjen etter 6 uker[emoji6][emoji1303] Gravidbuksene blir brukt fortsatt da de vanlige buksene ikke passer enda.

Back
Topp