Gravidmage?

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg er 11+4 og har fått veldig gravid mage. Det er ikke mulig å holde dette hemmelig lenger, og hadde jeg ikke vært sykmeldt hadde jeg måtte si det på jobben for en stund siden. Den buler ut, og folk kommenterer at enten må jeg være lenger på vei enn det jeg tror selv, eller så er det flere inne i der. (Det siste håper jeg ikke, da jeg har to fra før og vi hadde egentlig bestemt at to holder ) Jeg har som sagt to fra før, og da vises det sikkert tidligere + at jeg er tynn og da blir det vel også mer synlig. Har vist seg tidlig ved de to foregående også, men ikke så tidlig og ikke så stor!

Hvordan er det med dere ?

Bilde taes i mot med takk :) ikke mage her helt ennå jeg er 10 uker i dag, jeg har litt å gå på å da :)

Fitness skrev:
Jeg er 11+4 og har fått veldig gravid mage. Det er ikke mulig å holde dette hemmelig lenger, og hadde jeg ikke vært sykmeldt hadde jeg måtte si det på jobben for en stund siden. Den buler ut, og folk kommenterer at enten må jeg være lenger på vei enn det jeg tror selv, eller så er det flere inne i der. (Det siste håper jeg ikke, da jeg har to fra før og vi hadde egentlig bestemt at to holder ) Jeg har som sagt to fra før, og da vises det sikkert tidligere + at jeg er tynn og da blir det vel også mer synlig. Har vist seg tidlig ved de to foregående også, men ikke så tidlig og ikke så stor!

Føler kanskje den har kommet pittepitte litt de siste dagene, men dvask mest og ser vell ut som jeg har levd litt godt i det siste ;-) fikk også tidlig mage sist, så må vell bare regne med det..

Jeg skal se om jeg får til å legge ved et bilde ;-)

LykkeMamma skrev:
Bilde taes i mot med takk :) ikke mage her helt ennå jeg er 10 uker i dag, jeg har litt å gå på å da :)

Fitness skrev:

Har og begynt å få litt mage (godteri-mage), så kjenner at det kje er så altfor mange veker til eg må gå til innkjøp av nye bukser og topper :) skal legge ut bilde om 1 veke når eg er komt til uke 12 :))

Jepp.
Her har magen kommet mye fortere enn forrige gang,
Jeg kan skjule den hvis jeg har på litt "baggy" klær
men tettsittende gensere ikke sjangs.
Så her går jeg i alle oversized genserne mine om dagen.

Ja, det begynner og vises, men det er litt rart for enkelte dager er den større enn andre? Og den er mye større på kveldstid enn på morgenen....

Jeg er også gravid med nr 3, er ikke tynn, men magen har "poppet ut" allerede, jeg kan jo egentlig ikke kalle den "gravid mage" for babyen ligger jo fortsatt nede i bekkenet, men det er akkurat som om alt har "sluppet taket" og forbereder seg på å bli tøyd ut igjen. ;-)

Jeg har ikke fått noen gravidmage. Er noen ganger oppblåst og buksene er trange, men det synes ikke. Sist måtte jeg gi opp bukser i uke 14-15 tror jeg og gikk over til mammaklær rundt uke 20-22. Jeg har bakovervendt livmor og da kommer gjerne magen sent. Jeg er normalvektig og fikk til slutt en gedigen mage.

Hoho, jeg har ingen gravidmage, kun cheeze doodles-mage! Men så er jeg bare 8 uker også

Gleder meg til min begynner å sprette ut, men håper egentlig den venter til etter uke 12 så jeg slipper å si noe på jobben

Back
Topp