Gravidmage?

Rappo

Forumet er livet
Har du fått det? Hvor langt er du på vei? Og er du førstegangs eller mer? Jeg føler magen kommer fortere denne gangen. Det er vel normalt? Tenker bare på om det er tvillinger eller noe[8D] Er nok ikke det men vet jo aldri[8D][8D]

nei er vel luft og fett her stortsett [8D]

ORIGINAL: SunShin

signerer på denne jeg ja[;)]

på kvelden er jeg ganske oppblåst..

er nok bare luft enda ja, selv om det ser ut som om jeg er 4 mnd på vei på kvelden[:'(]

Er masse luft...blåser seg opp, men får jo gravid form på magen...er fjerdegangsfødene [:)]

Babymage? Nei, jeg er knapt 6 uker på vei, babyen er et par millimeter lang...

Men oppblåst blir jeg, spesielt på kvelden. Da "ser jeg gravid ut", det er jeg jo, men altså ikke babymage på lenge enda.

her også er det bare luft og fett[8D] blir nok ikke babymage på en stund ennå...veldig oppblåst...kanskje det er to nurk i magen?[8D] er tredjegangs fødende

ORIGINAL: **Camilla**

signerer på denne jeg ja[;)]

hmm jaj eg å[;)] mye av det her også

Her er det ikke kommet noe babymage. Er en del oppblåst innimellom, men uten om det så er den som før. Men regner med at den kommer snart for nå blir jeg andregangsmor.[:)]

her og [:D]

Jeg er mellom 6-8 uker, her begynner magen å komme så smått, meste parten er nok for de jeg er oppblåst, men men. Dette er nr 2, jeg fikk nr 1 i mai 09 så kroppen min har nok ikke blitt 100% igjen etter det. Så her kommer ihvertfall magen sakte men sikkert :) Foreløpig termin er i midten av februar :)

ORIGINAL: *Stella*

Men oppblåst blir jeg, spesielt på kvelden. Da "ser jeg gravid ut", det er jeg jo, men altså ikke babymage på lenge enda.

signerer denne

Jeg er litt oppblåst, og gore-texbuksa passer ikke og jeansene er trange. Men gravidmage vil jeg ikke kalle det!

Jeg har godt med polstring på magen, ser du, så den vises ikke så lett på meg.

Jeg har fått gravidmage. Eller det er en kul, men kan jo vær at folk bare tror jeg har spist litt for mye godt i det siste[8D]  Jeg har jo to fra før så det var nok derfor sa legen. (livmora var også større enn forventet)

Jeg har vært ganske stor med de to andre også. Ligger over den røde streken på fødselskjemaet. Nesten over det grønne og. Så regner med å bli kanskje enda større siden den kom så fort denne gang.[8|]

Men vi får se.

ORIGINAL: *Stella*

Sign!

Magen har endra seg, men den ser langt ifra ut som en gravidmage nei.. Jeg ser mer 'feit' ut [8D] (I og med at den er flat til vanlig..)

Back
Topp