Er på sprøytedag 8 i dag, og nå ser jeg ut som jeg er gravid. Litt ihvertfall, og nok til at jeansen ble for trang i løpet av dagen.
Flere som har det sånn? Føler meg så stinn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt normalt! Jeg ble stor og stinn under mitt ferskforsøk. Bare tenk på hvor mange follikler som er i anmarsj der inne. Store er de ogsåEr på sprøytedag 8 i dag, og nå ser jeg ut som jeg er gravid. Litt ihvertfall, og nok til at jeansen ble for trang i løpet av dagen.
Hehe, ja ikke sant! Håper ikke jeg blir tilbudt sitteplass på bussen pga magen (men skulle jeg bli det, takker jeg jaHelt normalt! Jeg ble stor og stinn under mitt ferskforsøk. Bare tenk på hvor mange follikler som er i anmarsj der inne. Store er de også![]()
Jeg ble oppblåst av sprøytene, men synes ikke det var så rart. Tenk at hver folikkel skal bli rundt 2 cm! Det er jo en klinkekule. Og så har man mange som er mindre (1 cm og 0,5 cm). Det er som å få to poser med klinkekuler i magen!
Ja, det er jo helt vilt å tenke på. Er veldig glad i klinkekuler jeg![]()
Er på sprøytedag 8 i dag, og nå ser jeg ut som jeg er gravid. Litt ihvertfall, og nok til at jeansen ble for trang i løpet av dagen.
Spennende, lykke til i morgen!!Hehe, ja ikke sant! Håper ikke jeg blir tilbudt sitteplass på bussen pga magen (men skulle jeg bli det, takker jeg ja)
Godt å høre at det er normalt da. Skal på ul i morgen, så håper jeg snart er ferdig.
Sprøytedag 8 her oxo og magen står rett ut![]()
Våknet ca 6 i dag tidlig av vondt i magen og skikkelig uvel...
Her modnes det for fullt tror jeg .
Kontrolltime i morgen. Blir spennende
Ønsker deg lykke til i morgen oxo![]()
Takk!Spennende, lykke til i morgen!!
Ja, dette er helt sprøtt! Nå i kveld ser det ut som jeg er ihvertfall 4-5 mnd på vei. Kan jo ikke gå på jobb sånn?!Ja jeg kom ikke i en eneste bukse jeg hadde hjemme,og måtte kjøpe noen billige bukser for anledningen!Hehe... så definitivt ut som om jeg var noen mnd på vei
![]()
Kjøp gravidbukser fra hmDet var redningen min
![]()