"Gravidmage" av stimuleringen?

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Er på sprøytedag 8 i dag, og nå ser jeg ut som jeg er gravid. Litt ihvertfall, og nok til at jeansen ble for trang i løpet av dagen.

Flere som har det sånn? Føler meg så stinn!

Er på sprøytedag 8 i dag, og nå ser jeg ut som jeg er gravid. Litt ihvertfall, og nok til at jeansen ble for trang i løpet av dagen.

Helt normalt! Jeg ble stor og stinn under mitt ferskforsøk. Bare tenk på hvor mange follikler som er i anmarsj der inne. Store er de også :-)

Jeg ble oppblåst av sprøytene, men synes ikke det var så rart. Tenk at hver folikkel skal bli rundt 2 cm! Det er jo en klinkekule. Og så har man mange som er mindre (1 cm og 0,5 cm). Det er som å få to poser med klinkekuler i magen!

Helt normalt! Jeg ble stor og stinn under mitt ferskforsøk. Bare tenk på hvor mange follikler som er i anmarsj der inne. Store er de også :)
Hehe, ja ikke sant! Håper ikke jeg blir tilbudt sitteplass på bussen pga magen (men skulle jeg bli det, takker jeg ja :D)

Godt å høre at det er normalt da. Skal på ul i morgen, så håper jeg snart er ferdig.

Jeg ble oppblåst av sprøytene, men synes ikke det var så rart. Tenk at hver folikkel skal bli rundt 2 cm! Det er jo en klinkekule. Og så har man mange som er mindre (1 cm og 0,5 cm). Det er som å få to poser med klinkekuler i magen!

Ja, det er jo helt vilt å tenke på. Er veldig glad i klinkekuler jeg :p

Sprøytedag 8 her oxo og magen står rett ut ;) :p
Våknet ca 6 i dag tidlig av vondt i magen og skikkelig uvel...
Her modnes det for fullt tror jeg .

Kontrolltime i morgen. Blir spennende :)

Ønsker deg lykke til i morgen oxo :)

Hehe, ja ikke sant! Håper ikke jeg blir tilbudt sitteplass på bussen pga magen (men skulle jeg bli det, takker jeg ja :D)

Godt å høre at det er normalt da. Skal på ul i morgen, så håper jeg snart er ferdig.
Spennende, lykke til i morgen!!

Ser ut som om jeg skal ut i permisjon snart, og det et smålig pinlig i og med at jeg ikke er gravid går ikke med trange gensere for å si det sånn

Sprøytedag 8 her oxo og magen står rett ut ;) :p
Våknet ca 6 i dag tidlig av vondt i magen og skikkelig uvel...
Her modnes det for fullt tror jeg .

Kontrolltime i morgen. Blir spennende :)

Ønsker deg lykke til i morgen oxo :)

Ja, godt at sprøytene gjør jobben sin da!

Masse lykke til du også :-)

Ja jeg kom ikke i en eneste bukse jeg hadde hjemme,og måtte kjøpe noen billige bukser for anledningen!:wtf: Hehe... så definitivt ut som om jeg var noen mnd på vei:p

Ja jeg kom ikke i en eneste bukse jeg hadde hjemme,og måtte kjøpe noen billige bukser for anledningen!:wtf: Hehe... så definitivt ut som om jeg var noen mnd på vei:p
Ja, dette er helt sprøtt! Nå i kveld ser det ut som jeg er ihvertfall 4-5 mnd på vei. Kan jo ikke gå på jobb sånn?! :p

Kjøp gravidbukser fra hm ;) Det var redningen min :D

Back
Topp