Gravidmage allerede...

tosmåtil

Flørter med forumet
I løpet av noen dager har magen kommet ut, den er like stor som ved 12 uker sist. Og jeg er snart 9 uker!! Så nå klarer jeg ikke å holde det hemmelig så mye lengre :-/ syns det er litt flaut, men er vel normalt både det ene eller andre.

I løpet av noen dager har magen kommet ut, den er like stor som ved 12 uker sist. Og jeg er snart 9 uker!! Så nå klarer jeg ikke å holde det hemmelig så mye lengre :-/ syns det er litt flaut, men er vel normalt både det ene eller andre.
Har også gravidmage, og jeg er 1. gangs :-) Syns det er stas jeg :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Samme her, en utrolig forskjell fra 1. gang, da det knapt syntes før jeg var 16-17 uker. Heldigvis er det verst på kvelden da.

Hadde veldig oppblåst mage jeg, så det så veldig gravid mage ut. Men nå som jeg nesten ikke får i meg mat, har den gått litt tilbake, så er ikke like ille lenger.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Hei! Jeg har sett gravid ut i minst et par uker nå. Jeg er vel ca 10 uker. Legen min sa det var vanlig at magen kom litt før den andre gangen:)

Jeg er ni uker, og ikke antydning til gravidmagen...kjenner og kjenner hver dag, men er ingenting som begynner å bli hardt der enda...men ser jo ut som jeg er seks mnd på vei, men det er bare luft og oppblåst! Kanskje litt tarmer som er duttet oppover, om jeg er heldig!;-)

Jeg er 10 uker imorgen, og tror nok jeg ser mer oppblåst enn gravid ut.. Håper jeg får litt mage på 2 uker, hadde vært kjekt å vise frem når samboer kommer hjem fra havet dagen vi når de magiske 12! :D lov å håpe!

Er snart 9 uker og andregangs, men magen har såvidt kommet seg opp fra skambeinet her. Så ikke mye gravidmage her i gården, kun luft og flesk ;)

Ja det er nok ganske sikkert bare flesk og luft her også, men den har gravid form. Så det er vanskelig å skjule syns jeg ;-)

Så heldig du er da! Jeg er over ni uker og kjenner ikke antydning...trykker og trykker hver dag for å kjenne. Også annengangs:-)
Er snart 9 uker og andregangs, men magen har såvidt kommet seg opp fra skambeinet her. Så ikke mye gravidmage her i gården, kun luft og flesk ;)

Jeg er like stor nå som jeg var i uke 19 forrige gang. Sier mer om hvor liten jeg var da tror jeg :) Men her er tydelig babykul.

Back
Topp