Gravidklær

Har dere sett gravidbukser som ikke er svart? Syns det er så kjedelig å kun ha svarte bukser
De "vanlige" klesbutikkene som HM, Lindex, Cubus osv. har bl.a. ulike varianter blå mamma-jeans, eller grå. Husker ikke helt hvilket merke jeg kjøpte sist, kanskje HM? Som flere over nevner veldig dårlig/ingen utvalg i fysisk butikk, men mulig med klikk og hent i butikk, og prøve den på der og evt. Returnere hvis det ikke passer. Ellers hvis noen andre har returnert noe til butikk så henger det ofte fysisk i butikken.

Takk! Er de vanlig i størrelsen? Og ser de pene nok ut til å være jobbklær?
Jeg har en sort ninepine asana relax straight i størrelse m, er 38,40 og m/L til vanlig og den oppleves som stor i størrelsen for meg. Tenker det blir digg nå som jeg har litt i vokse inn i. Jeg har brukt den på jobb, spørs litt hvordan man kler den opp, men synes den funker til jobb

Noen som har testet bukser fra Ninepine? Ser jo veldig behagelige ut, og hadde vært fint med noe med litt strech og hold som ikke var helt gravidbukser nå de neste månedene.
Jeg bruker kun bukser fra Ninepine nå i Asana line! :) Syns dem er kjempegode.. Vil tro dem holder en stund ut i graviditeten.. Og så digg at man kan velge hvilken lengde dem skal ha. Kjempefint for meg som er 158 cm..

Jeg har en sort ninepine asana relax straight i størrelse m, er 38,40 og m/L til vanlig og den oppleves som stor i størrelsen for meg. Tenker det blir digg nå som jeg har litt i vokse inn i. Jeg har brukt den på jobb, spørs litt hvordan man kler den opp, men synes den funker til jobb
Jeg bruker kun bukser fra Ninepine nå i Asana line! :) Syns dem er kjempegode.. Vil tro dem holder en stund ut i graviditeten.. Og så digg at man kan velge hvilken lengde dem skal ha. Kjempefint for meg som er 158 cm..
Takk! Det høres ut som de er verdt et forsøk da! Flaks at det er lønningsdag i dag!

Back
Topp