Gravidklær

Enbabytakk26

Flørter med forumet
Noen tips til hvor jeg kan finne fine gravidvennlig klær? Testet hm og vero moda med blandet resultat. Har noen f.eks. testet ninepine? Drømmen er å handle klær man også kan bruke utenom graviditeten, men det er kanskje for mye å be om :laughing002

Jeg sluttet å handle inn gravidklær etter barn nr 1, synes ikke det fantes så mye fint til gravide og endte opp med å ha en helt annen stil enn jeg vanligvis hadde. Med nr 2 ble jeg flinkere til å handle fra butikk (istedenfor nettshopping for da kan man se plaggene bedre), kjøpte et par dressbukser med strikk eller i en større str og kombinerte det med strikket gensere, blazer eller oversize skjorter. Det gjorde også at jeg så litt mindre gravid ut. Ellers går det mye i lounge- og treningsklær :cool01

Gode tips! Jeg får ta meg en runde i butikk og teste.
Jeg sluttet å handle inn gravidklær etter barn nr 1, synes ikke det fantes så mye fint til gravide og endte opp med å ha en helt annen stil enn jeg vanligvis hadde. Med nr 2 ble jeg flinkere til å handle fra butikk (istedenfor nettshopping for da kan man se plaggene bedre), kjøpte et par dressbukser med strikk eller i en større str og kombinerte det med strikket gensere, blazer eller oversize skjorter. Det gjorde også at jeg så litt mindre gravid ut. Ellers går det mye i lounge- og treningsklær :cool01

Hvor handlet du dressbukser?

Synes det har vært vanskeligere å finne nå enn når jeg var gravid for litt over ett år siden. Alle mine gravidklær passer ikke siden sist pga sesong

Back
Topp