Jeg syns selv det er kjempe vanskelig å finne ut hva jeg kan gå med og som er behagelig. Forrige svangerskap kunne jeg ikke ha noe som strammet på magen, da jeg fikk kynnere allerede i uke 15, og press mot magen var utløsende. Derav gikk jeg konstant som en stor pose, i herreklær og oversized fra topp til tå. For meg har det å føle meg fresh og fin/stelt en direkte sammenheng med hvordan jeg føler meg, så har brukt litt tid på å finne en «garderobe» slik at jeg enkelt kan kle meg om morningen, og føle meg vel

Et par tips jeg har plukket opp og som jeg vil dele er;
- invester i en god gravidtights, den kommer til å bli brukt endel
- gå for lange eller cropped overdeler. Vanlig lengde kommer til å sette seg på en uflatterende plass på magen.
- velg enten oversized som overdel eller underdel (ikke begge plasser).
- shop i klesskapet til mannen din, kanskje han har en skjorte eller to som passer fint å ha på
- om du investerer i en bh forlenger(stropp) kan man bruke de vanlige bhene enda en stund
- skal du kjøpe noe nytt, gå heller opp en størrelse eller to i vanlige klær, så kan du fortsatt bruke disse etter fødselen
Ellers har jeg selv kjøpt
- oversized jeansskjorter, to stk for jeg syns dette er veldig fint å ha åpent, de er myke og behagelige å gå med
- en kashmir cardigan i en størrelse opp, fordi jeg klør helt sinnsykt av ull under graviditetene mine (for some reason..), til vanlig kan jeg gå med råull rett på huden.
- Leggings i str M og L (bruker de vanlige fra Kay Day med høyt liv og str S er fortsatt behagelig)
- gravidstrømpis
- fleecestrømpis i ti str større en vanlig
- to stk mammajeans i en størrelse opp, fra hm som er uten det foret på magen - de med lavt liv og strikk i linningen. Aalt for lange, men planlegger å legge de opp i løpet av helgen så de er klare til bruk.
- et par basic lange singleter til å ha under cardigan og skjorter, en størrelse opp