Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte noen gravidjeans i uke 10 allerede, men kan fortsatt bruke noen av de vanlige buksene mine også. Syns H&M sine er fine. Jeg kjøpte 4-5 forskjellige og returnerte de jeg ikke likte.Når begynte dere med gravidklær?
Er det noen bukser dere vil anbefale? Går nå utelukkende med løsebukser/linbukser da jeansene har blitt for ukomfortable.
*favorittbukseHar en favorittbilde som jeg bruker veldig mye, den passer fortsatt fint selv om magen har vokst mye, fordi den er stretchy. Ellers bruker jeg en jeans som jeg kjøpte i for stor str som ikke-gravid for noen år siden, som jeans fram til jeg ikke får på den lenger heller. Og vanlige treningstightser. Håper å kjøpe max 1 bukse, men at det helst ikke er gravidbukse men en som jeg kan bruke ellers også men som bare er superstretchy. Får se hva jeg finner når den tid kommer Har to tynne gravidtights fra forrige gang, men nå som det er vinterbaby hadde det vært kjekt med ett alternativ som varmer litt mer ihvertfall