Gravidklær

Niko25

Betatt av forumet
Februarhjertene 2025
Et lite tips! Jeg hadde ikke tenkt å bruke penger på gravidklær, men savnet etter jeans er stort :hilarious: Kom opp reklame med tilbud på gravidjeans på Hm (hvertfall nett), til 139 kr for «MAMA jeans». Det gjorde jo at jeg bladde meg gjennom hele «mama» utvalget, og de har ganske mange gravid- og ammeklær til veldig gode salgspriser nå, nesten alt jeg nå bestilte var på typ 70%. Da var det plutselig ikke så ille å unne seg noen midlertidige klær :angelic:

Gjerne kom med tips om flere enten har funnet gode kupp, eller enda bedre- «vanlige» klær som funker til gravid og amming :love7

Last edited:
Et lite tips. Jeg hadde ikke tenkt å bruke penger på gravidklær, men savnet etter jeans er stort :hilarious: Så de har tilbud på gravidjeans på Hm (hvertfall nett), til 139 kr for «MAMA jeans». Det gjorde jo at jeg bladde meg gjennom hele «mama» utvalget, og de har ganske mange gravid- og ammeklær til veldig gode salgspriser nå, nesten alt jeg nå bestilte var på typ 70%. Da var det plutselig ikke så ille å unne seg noen midlertidige klær :angelic:

Gjerne kom med tips om flere enten har funnet gode kupp, eller enda bedre- «vanlige» klær som funker til gravid og amming :love7
Måtte rett inn og se på hm :laughing021 tusen takk for tips!! :love017 Har lett og lett etter noe fint og behagelig(!), men har ikke funnet noe. Var innom hm butikken her jeg bor, men det var et latterlig dårlig utvalg… Har forsåvidt sett at det er masse fint på shein! Noen som har bestilt gravidklær derfra? Eller vanlige klær for den saks skyld. Hva syns dere i så fall? :joyful:

Et lite tips. Jeg hadde ikke tenkt å bruke penger på gravidklær, men savnet etter jeans er stort :hilarious: Så de har tilbud på gravidjeans på Hm (hvertfall nett), til 139 kr for «MAMA jeans». Det gjorde jo at jeg bladde meg gjennom hele «mama» utvalget, og de har ganske mange gravid- og ammeklær til veldig gode salgspriser nå, nesten alt jeg nå bestilte var på typ 70%. Da var det plutselig ikke så ille å unne seg noen midlertidige klær :angelic:

Tusen takk for tips! Nå ble det litt nytt til garderoben derfra på meg også!

Måtte rett inn og se på hm :laughing021 tusen takk for tips!! :love017 Har lett og lett etter noe fint og behagelig(!), men har ikke funnet noe. Var innom hm butikken her jeg bor, men det var et latterlig dårlig utvalg… Har forsåvidt sett at det er masse fint på shein! Noen som har bestilt gravidklær derfra? Eller vanlige klær for den saks skyld. Hva syns dere i så fall? :joyful:
Haha, så kjekt du også fant noe! Jeg fant et par kjoler også som så behagelige ut. Til typ 70 / 90 kr stk :king Synes alt av bukser egentlig er ubehagelig / gjør meg kvalm :hilarious: Veldig dårlig utvalg på de Hm butikkene jeg også har vært på!

Har ingen erfaring med SHEIN dessverre

Bestill så mye du vil fra H&M på nett, få det levert hjem eller til butikk, prøv det på, og passer det ikke, leverer du det til butikken, så henger de det ut til andre heldige gravide som får bredere utvalg i butikken. Det har jeg benyttet meg av (begge deler)

Bestill så mye du vil fra H&M på nett, få det levert hjem eller til butikk, prøv det på, og passer det ikke, leverer du det til butikken, så henger de det ut til andre heldige gravide som får bredere utvalg i butikken. Det har jeg benyttet meg av (begge deler)
Signerer denne! Veldig enkelt og greit, får også gratis frakt om du bestiller for 300 tror jeg det er :)

Sniker fra januargruppa, men det ligger også bøttevis av gravidpakker med masse klesplagg på tise og Finn til alt fra et par hundre kroner og oppover. Jeg kjøpte to bukser, en tskjorte og en hverdagskjole for 200,- her om dagen, så der kan man gjøre et kupp for å slippe og kjøpe så mye nytt for klær som ikke blir brukt så veldig lenge :gen014

I sist graviditet kjøpte jeg 2-3 gravidbukser fra H&M, hvit/sort singlet og hvit/sort tettsittende genser. Ellers syns jeg det funker fint å bruke vanlige klær, går bare en str opp hvis det er nødvendig. Vi rullerer gravidklærne i venninnegjengen :)

Men jeg syns gravidjeansene på H&M er veldig store i størrelsene, så det kan være lurt å bestille en str mindre enn vanlig

Oi, ja. Fikk en del fra HM i dag, men det var såååå stort :happy8 Den ene kjolen funket da :)

Back
Topp