Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp… Virkelig forskjell fra sist gang jeg var gravid….Flere som har problemer med sine vanlige klær allerede? Føler alt er trangt og ubehagelig!
Litt rart å pakke frem gravidbuksa i uke 6
Ja, fikk kneppet på buksa i dag, men ellers sverger jeg til vide kjoler, skjørt og vide topper... Jeg har vurdert å ta turen opp på loftet for å finne noen klær som ikke er helt pregg, men til overgangsfasen/kvapsemagefasen..Flere som har problemer med sine vanlige klær allerede? Føler alt er trangt og ubehagelig!
Jepp! Spørs på dagsformen.. Noen dager er jeg sykt oppblåst og da ser jeg preggy ut uansett hva jeg tar på meg.. men kjenner jeg generelt nå er «allergisk» mot stramme klær om dagen, klarer ikke!! Elsker den perioden man går i fremover nå hvor det er vanskelig å se om man bare har kost seg litt ekstra i sommer eller om det er noe på gangFlere som har problemer med sine vanlige klær allerede? Føler alt er trangt og ubehagelig!
Jeg har også de. Supre etter fødsel ogsåIkke graviditetsbukse, men må bare tipse om denne buksen. Har kjøpt 4 stk av disse buksene fra Vero Moda i det siste. Så behagelig! Kan nok bruke de en god stund framover, og de er nok veldig fine og behagelige etter fødsel. Er 2 for 699,-
VMEVA middels høy midje bukser | Vero Moda®
Oppgrader garderoben med et tidløst ikon. Bukser er det sofistikerte tillegget til din look. Style med en bluse eller skjorte – og bare legg til et par høyhælte boots for en elegant hverdagslook som enkelt fungerer som en kontorlook også. Er du i humør for en avslappet look i stedet? Bare legg...www.veromoda.com
Kjøpte to av disse i dag etter å ha lest tipset fra deg! De var helt supre! Ser for meg at jeg kommer til å bo i disse fremoverIkke graviditetsbukse, men må bare tipse om denne buksen. Har kjøpt 4 stk av disse buksene fra Vero Moda i det siste. Så behagelig! Kan nok bruke de en god stund framover, og de er nok veldig fine og behagelige etter fødsel. Er 2 for 699,-
VMEVA middels høy midje bukser | Vero Moda®
Oppgrader garderoben med et tidløst ikon. Bukser er det sofistikerte tillegget til din look. Style med en bluse eller skjorte – og bare legg til et par høyhælte boots for en elegant hverdagslook som enkelt fungerer som en kontorlook også. Er du i humør for en avslappet look i stedet? Bare legg...www.veromoda.com
Hm på Sandvika storsenter har en del gravidklær nærmest garderober. Surrekoppen glemte butikknavnEr det noen fysiske butikker mellom Oslo og Drammen som har godt utvalg? Jeg sliter sånn med passform på klær, så er ikke så fan av å kjøpe online. H&M her jeg bor har så liten avdeling at det like gjerne kunne vært pysjamas. Tenker jeg i hovedsak skal fokusere på ammeklær som er gravidvennlige slik at jeg får brukt de lenger. Jeg er til og med villig til å kjøre en lengre avstand så lenge det er på østlandet.