Gravidklær

Mammakristin

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Hvor kjøper man fine gravidklær til hverdagsbruk? Er mest glad i hverdagskjoler eller litt lange skjørt. Føler det er mest behagelig fremfor gravidbukser med sømmer under magen osv.
Syntes også det var vanskelig å finne noe inspirasjon på f.eks instagram, så tips gjerne om noen kontoer hvis dere vet om :)

Vet ikke om noen kontoer selv, men syntes det beste har vært å være litt kreativ med 'vanlige' klær. Mange typer kjoler kan fungere godt med voksende mage, og etter min mening blir det veldig fint.
Har ikke investert i gravidbukser, siden jeg ikke bruker bukser til vanlig, men kan anbefale gravid-tights. De er veldig gode når de går over magen.
Oversized funker også. Det beste er ting som ikke strammer noen plass.
Jeg blir i allefall veldig lite inspirert av 'mamma-klær' seksjonene, så det har blitt en liten ekstra innsats for å finne plagg som fungerer fra andre steder. Men det finnes massevis.

Er så irriterende med gravidklær. Alt er bare kjoler og skinnyfit. Ingen lommer noe sted. Jeg er lærer og bor på gård. Jeg vil ha cargopants!!!

Er så irriterende med gravidklær. Alt er bare kjoler og skinnyfit. Ingen lommer noe sted. Jeg er lærer og bor på gård. Jeg vil ha cargopants!!!
Hehe ser den ja! Mye kjipe gravidbukser. Eneste greie jeg har vært borti var en stormberg turbukse. Ellers er vel alle buksene uten lommer, og med kjipe sømmer :wacky:

Snekkerbukser er ganske greit da! De har lommer, og strammer ikke på magen :p

Kjøpte akkurat en fin svart linbukse på HM, den var på salg så sikkert fra sommerkolleksjon? Iallefall, den hang i banyavdelingen og ikke i mamma-avdelingen. Fant også nillig gravidtights der til 99,- som var veldig behagelig. Ellers var utvalget ganske tragisk

Back
Topp