Gravidklær

Thamra

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Er det noen som har tips til butikker som selger gode gravidklær? Gjerne også amme-bh, det behovet kommer jo etterhvert :smiley-bounce012

Enig med zalando! Likte også godt «jeansene» til H&M, samt ammebh fra Kappahl. De er ikkje de fineste ganske, men veldig gode på!

Jeg var veldig glad i ammesingletter (fremfor ammeBH) sist, for jeg er ikke så glad i å være kald/avkledd om kan må kneppe/dra opp mye genser/kjole/bluse.
Og siden man gjerne bruker ammeBH/singlett på natta også, er det fordel at de er ganske så dekkende (sports-bh-type), så ikke puppene velter ut når man sover på siden:hilarious: …om dere forstår.
Om man ikke har veldig stort budsjett vil jeg også slå et slag for skjortekjoler. De er fine nå på vinteren med strømpebukse under, uten til sommeren og er fine å amme i siden:happy:

Dere som har handla på bonprix, vil kjøpe en sånn mamma jakkegenser med ekstra del til bæresele, str er 36/38 og 40/42 og det står man skal velge den str man var før man ble gravid, jeg er str M/38, men har veldig brede hofter, blir det da for lite med 36/38?

Jeg har ikke handla inn nytt ennå, men kjøpte første gravidkjole idag brukt på Finn. Så fin som litt oversized nå, så har tenkt å ta den i bruk allerede :smiley-angelic003

Jeg er førstegangs så har ingen erfaring med hva som er lure gravid- og ammeplagg, men har lyst å kjøpe en del brukt på Finn og Tise og ellers investere i gode, myke bher. Skal sjekke ut de som tipses om over her.

Er mest glad i kjoler så tror det blir lite gravidbukser på meg, utenom kosebukser.

Jeg har ikke handla inn nytt ennå, men kjøpte første gravidkjole idag brukt på Finn. Så fin som litt oversized nå, så har tenkt å ta den i bruk allerede :smiley-angelic003
Jeg er førstegangs så har ingen erfaring med hva som er lure gravid- og ammeplagg, men har lyst å kjøpe en del brukt på Finn og Tise og ellers investere i gode, myke bher. Skal sjekke ut de som tipses om over her.

Er mest glad i kjoler så tror det blir lite gravidbukser på meg, utenom kosebukser.
Jeg kjøpte mye brukt forrige svangerskap, veldig greit å gjøre det :D Kjøpte og noen nye kjoler med mye stretch til meg selv som passer både som gravid og ikke!

Handlet mest på hm sist, greit å gå innom for å prøve, og greie priser :)

Back
Topp