Gravidklær

Mymlen88

Blir kjent med forumet
Trenger nye bukser :hilarious: føler jeg eser ut iløpet av dagen, og orker ikke å gå i vanlig dongeribukse på jobb lengre. Noen som har tips til nettbutikker med gravidklær?

Har du sjekket finn.no?

I forrige svangerskap kjøpte jeg gravidklær i nettbutikken til HM. Lett å returnere i fysisk butikk hvis de ikke passer.

Har du sjekket finn.no?

I forrige svangerskap kjøpte jeg gravidklær i nettbutikken til HM. Lett å returnere i fysisk butikk hvis de ikke passer.
Ja, sjekker hver dag - men kun i nærområdet siden jeg har for meg at det blir mye å betale i porto om det er mange plagg :wacky: takk for tips ang hm, visste ikke at man kan returnere i butikk!

H&M har ikke klær jeg er fornøyd med eller kan bruke på jobb. Bestilte fra Seraphine, de kom endelig i dag og jeg er superfornøyd. Ser Zalando fører samme merke.

Eg bestilte ein del på HM - syns det meste hadde dårlig kvalitet i stoff. Endte med å sende alt tilbake igjen.. Bestilte på Zalando - der var eg meir heldig.

Eg bestilte ein del på HM - syns det meste hadde dårlig kvalitet i stoff. Endte med å sende alt tilbake igjen.. Bestilte på Zalando - der var eg meir heldig.
Enig. Kjøpte en kjole som var søt på bildene. Lignet selv en bløtkake. Elendig passform (H&M tar jo en del enkle løsninger generelt med å dette strikk i livet på alt, men det er de færreste som kler det. Kjøper heller det som er mer formsydd, og det finnes også som gravidklær)

H&M i butikk har dårlig utvalg. Lindex her har ingenting, tror jeg - heller ikke strømpebukse i annet enn svart. Finnes det butikker med gravidklær i butikk?

Enig. Kjøpte en kjole som var søt på bildene. Lignet selv en bløtkake. Elendig passform (H&M tar jo en del enkle løsninger generelt med å dette strikk i livet på alt, men det er de færreste som kler det. Kjøper heller det som er mer formsydd, og det finnes også som gravidklær)

H&M i butikk har dårlig utvalg. Lindex her har ingenting, tror jeg - heller ikke strømpebukse i annet enn svart. Finnes det butikker med gravidklær i butikk?
Noen baby-butikker har. Har sett på Babyshop i Stavanger ihvertfall.

Jeg kjøpte singlet, en genser og en bukse fra HM i 2020 som jeg er veldig fornøyd med.

Jeg kjøpte på HM sist svangerskap (altså i fjor), veldig fornøyd. Denne gangen skulle jeg prøve samme type klær fra HM, men de var helt forferdelige! Skjønner ikke hva de har gjort med klærne, men buksene de selger nå er ikke mulig å ha på seg. Så stive og gled ned med en gang. Har bestilt fra Zalando, men ikke fått prøvd de enda.

Jeg kjøpte ei bukse fra HM i helga, den var grei på prøverommet men etter å ha brukt den en dag syns jeg den begynte å sige veldig ned så jeg måtte gå og dra den opp hele tiden! Tror jeg prøver meg på noen andre merker meg. Ser de har fått inn mammaklær på veromoda, noen som har testet de?

Kjøpte på bonprix og vero moda nettbutikk, mest fornøyd med kvalitet og passform på bonprix, bedre utvalg på vero moda. Anbefaler å alltid lese hva klærne er laget av, det gir ofte en indikasjon på kvaliteten. Og se nøye på modellen i forhold til hvordan plagget passer.

Back
Topp