Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sjekker hver dag - men kun i nærområdet siden jeg har for meg at det blir mye å betale i porto om det er mange plaggHar du sjekket finn.no?
I forrige svangerskap kjøpte jeg gravidklær i nettbutikken til HM. Lett å returnere i fysisk butikk hvis de ikke passer.
takk for tips ang hm, visste ikke at man kan returnere i butikk!Enig. Kjøpte en kjole som var søt på bildene. Lignet selv en bløtkake. Elendig passform (H&M tar jo en del enkle løsninger generelt med å dette strikk i livet på alt, men det er de færreste som kler det. Kjøper heller det som er mer formsydd, og det finnes også som gravidklær)Eg bestilte ein del på HM - syns det meste hadde dårlig kvalitet i stoff. Endte med å sende alt tilbake igjen.. Bestilte på Zalando - der var eg meir heldig.
Noen baby-butikker har. Har sett på Babyshop i Stavanger ihvertfall.Enig. Kjøpte en kjole som var søt på bildene. Lignet selv en bløtkake. Elendig passform (H&M tar jo en del enkle løsninger generelt med å dette strikk i livet på alt, men det er de færreste som kler det. Kjøper heller det som er mer formsydd, og det finnes også som gravidklær)
H&M i butikk har dårlig utvalg. Lindex her har ingenting, tror jeg - heller ikke strømpebukse i annet enn svart. Finnes det butikker med gravidklær i butikk?