Gravidklær

Baby-B

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor kjøper dere gravidklær? Tips til nettsider?

Buksene på HM er gode, og billige. Pluss for billige, siden jeg trengte to ulike størrelser gjennom graviditeten sist.

Handlet på HM sist, syns kanskje de har litt kjedelige klær. Men buksene er helt greie :happy:
Planen nå er og kjøpe bukser på HM, eller så er det mye fint på Zalando. De har også salg av og til :D

Handlet litt på HM sist og på wish faktisk. Tenker å sjekke ut zalando når behovet melder seg.

Jeg er veldig glad i Boob, så tenker å følge med på om det dukker opp noen fine priser snart. Ellers må begge gravidbuksene mine + tightsen (H&M alt sammen) fra forrige svangerskap byttes ut da de var mer hullete enn jeg trodde da jeg fant de frem igjen!:laughing001 Godt brukt kan man si!:laughing002

Jeg er også veldig glad i boob! har faktisk allerede kjøpt en boob glam tights brukt på finn fordi skinny jeansene er ubehagelige med så mye luft i magen og kvalme :hilarious:
Jeg vet at jeg ikke har særlig med bukser igjen fra forrige svangerskap fordi jeg har blitt litt større, så må vel selge noen av dem og kjøpe nytt :(
Mamalicious har di beste jeansene synes jeg - ekstra pluss at man får dem i to lengder. Jeg er høy og sliter til vanøig med å finne lange nok jeans så deilig å slippe det stresset i graviditeten.
Ellers har som nevnt zalando og asos mye fint, For min del nå frem mot våren blir det vel mest tights/strømpik og store strikkegensere (kanskje med et skjørt under for jobb) og hverdagskjoler.

Noen som vet om hvor man eventuelt får tak i plussize mammabukser/tightser/strømpebukser? Finner mye mammaklær på de vanlige nettbutikkene, men trenger litt plussize i tillegg :bag:

Kjøpte en bukse på hm her om dagen, den var skikkelig god. Aldri vært så digg å gå i jeans:p Måtte innse at det begynner å bli på tide, ting strammer:wideyed: Har også bestilt noen mamma-joggebukser på Zalando, var endel tilbud der nå:)

Høres ut som at jeg må på H&M en tur neste uke når jeg likevel skal til byen på TUL :D buksene strammer her òg nå, har én tights som har behagelig passform og høyde på livet men den klarte jeg altså å få hull på kneet på :p

Stormberg har turklær til gravide. Hadde treningstightsen derifra sist, brukte den mye.

Akkurat tilbake fra en tur på HM, nydelig skinnyjeans-bukse :happy112ikke mange str å velge i, så tror jeg må bestille enda en på nett. Har ikke funnet så mye på andre butikker, men kanskje jeg skal snoke litt mer på nettet :happy:

Venter en levering fra Zalando i dag. Bestilte meg en kjole, jeans og jeggings. Håper at størrelsene passer, da det er helt krise med buksene jeg har fra før, ingen av de passer lenger.Screenshot_20210224_120103_com.google.android.gm.jpg

Hvor finner jeg tykke gode strømpebukser?? H&m hadde bare de tynne, og ødela første på første gangs bruk:shifty:

Back
Topp