Gravidklær

Spinnwild

Glad i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Hei. Hvor kjøper dere gravidklær?

Jeg har sett litt rundt, og får følelsen av at det er overflod av tightser/strømpebukser, joggebukser og jeans. Iaf i de rimeligere kjedene... Finnes det butikker (både på nett og irl) som har litt fine klær, men som ikke koster skjorta? Evt turklær eller bukser med brukbare lommer?

Tror jeg er for gjerrig til å være gravid :dead:

Altså jeg kjøote bare to jeans som gravidklær, ellers klarte jeg å finne «vanlige» klær med godt snitt som passet i graviditet og som har passet greit i tiden etter også:-) så nei du trenger ikke fylle garderoben med gravidtøy, du trenger bare å lete litt og prøve litt i vanlig tøy og sørg for å finne klær som har snitt og eller streach slik at passformen tillater en voksende mage;-)

Kjøpt på Finn og kjøp og salg på Facebook. Samt jeg kjøpte litt på mammalucius og en genser på hünkemoller (de har mammakolleksjon).
Ellers bruker jeg cardigans som vanlig og løse kjoler.

Zalando og bonprix. Zalando har litt kulere typer mammaklær enn andre plasser og enkelt å returnere ting som ikke passer, bonprix er billig å du kan få gode bukser til lite penger, verre med byttingen der tror eg

Hei. Hvor kjøper dere gravidklær?

Jeg har sett litt rundt, og får følelsen av at det er overflod av tightser/strømpebukser, joggebukser og jeans. Iaf i de rimeligere kjedene... Finnes det butikker (både på nett og irl) som har litt fine klær, men som ikke koster skjorta? Evt turklær eller bukser med brukbare lommer?

Tror jeg er for gjerrig til å være gravid :dead:

stormberg har tur klær for gravide. De koster litt mer enn klær på hm, men veldig god kvalitet. De selges ofte brukt på finn

Jeg trengte bare 2 stk gravidjeans og ett stk finkjole da jeg var gravid sist. Ellers passet de vanlige basic-toppene fra hm og det meste andre jeg hadde helt fint, og ikke noe problem med jakken heller.

Jeg gikk med mine vanlige turbukser, med smekken åpen, og holdt dem oppe med bukseseler. Så hadde jeg bare en lang topp over.

Så jeg ville sett an hvor stor du blir. Jeg ble aldri kjempestor, så glad jeg ikke brukte mye penger på klær unødig.

Jeg brukte en del mammakjoler fra Zalando. Syntes det var mer komfortabelt enn bukser/shorts etter hvert. Og de hadde fint snitt. Jeg tror faktisk jeg kan fortsette å bruke dem nå etter fødselen og, men har muligens litt for store pupper for øyeblikket. ;)

Zalando og bonprix. Zalando har litt kulere typer mammaklær enn andre plasser og enkelt å returnere ting som ikke passer, bonprix er billig å du kan få gode bukser til lite penger, verre med byttingen der tror eg

Tror ikke man får BYTTE på bonprix, men man kan kjøpe to størrelser feks og sende tilbake den som ikke passer eller om man ikke liker den. Jeg har kjøpt nesten alle mine gravidklær der og har sendt MAAAASSE i retur :) funker helt topp!
Liker forøvrig ikke buksene derfra. Men alle kjolene er elsk ❤️

Tror ikke man får BYTTE på bonprix, men man kan kjøpe to størrelser feks og sende tilbake den som ikke passer eller om man ikke liker den. Jeg har kjøpt nesten alle mine gravidklær der og har sendt MAAAASSE i retur :) funker helt topp!
Liker forøvrig ikke buksene derfra. Men alle kjolene er elsk ❤️
Aldri prøvd å returnere, men elsker buksene der :hilarious:

Aldri prøvd å returnere, men elsker buksene der :hilarious:

Veldig lettvint :D
Haha, så bra! :D Passer ikke til min fasong :hilarious: men de har innmari mye fint og syns kvaliteten er god til tross for relativt lave priser :)

Jeg er i uke 33 nå. La fort mye på meg og er godt over 20kg tyngre nå. Kjøpte endel gravidklær brukt på finn samt noen billige kjoler/topper/bukser på HM. Kjøpte også turklær fra stormberg. Både bukse, shorts, vindjakke og flees. Buksen derfra er mye brukt, det andre kunne jeg droppet pga dårlig turform. Kjøpte også tidlig to jakker. Såkaldte ammejakker. Vært en varm sommer så kunne klart meg uten sommerjakken men brukt den som er vind og vanntett. Ja, og nye sko pga MYE vann :hungover:

Eg kjøpte mest på zalando, men det er også mykje fint brukt å få tak i på finn.no

Eg likte best å gå i tights og kjole. Kvalm i starten og då var det skikkelig ubehagelig med ting som stramma på magen. Hadde litt smerter i bekkenet, så jeans var fort ubehagelig å gå med på slutten.

Back
Topp