Gravidklær

Lykkelitenkommertilverden

Flørter med forumet
Altså.. er det bare meg? :facepalm:

jeg har såvidt rukket å oppdage at jeg er gravid, men jeg takler virkelig ikke buksene mine. Jeg kan da ikke ha vokst noe allerede! jeg er 4+4 idag, og er andregangs.. har skjønt det sånn at man gjerne merker det tidligere med nr to, tre osv.. men i uke 5 da, gitt?! Jeg vil virkelig ikke begynne med gravidbukser allerede, for jeg var kjempe lei de på slutten, sist gang.. men så takler jeg ikke buksene mine heller, synes de strammer så fælt rundt der jeg er øm, hoven og oppblåst. Enda værre når jeg sitter... og kjole er ikke noe for meg :facepalm:

Er det andre her som også merker det, hvor langt er du isåfall? Evnt andregangs som også merker dette tidligere? :angelic:
 
Ja, hos meg strammer det, men det er nok pga at jeg er oppblåst, magen kan inke vokse så tidlig. Er igså andregangs :) er 6+6 idag :)
 
Altså.. er det bare meg? :facepalm:

jeg har såvidt rukket å oppdage at jeg er gravid, men jeg takler virkelig ikke buksene mine. Jeg kan da ikke ha vokst noe allerede! jeg er 4+4 idag, og er andregangs.. har skjønt det sånn at man gjerne merker det tidligere med nr to, tre osv.. men i uke 5 da, gitt?! Jeg vil virkelig ikke begynne med gravidbukser allerede, for jeg var kjempe lei de på slutten, sist gang.. men så takler jeg ikke buksene mine heller, synes de strammer så fælt rundt der jeg er øm, hoven og oppblåst. Enda værre når jeg sitter... og kjole er ikke noe for meg :facepalm:

Er det andre her som også merker det, hvor langt er du isåfall? Evnt andregangs som også merker dette tidligere? :angelic:

Jeg pakket bort en bukse for et par dager siden, den var helt uten stretch så var ikke sjans å kunne bruke den lenger :facepalm: Er 4+6 i dag. Merker også at magen strammer og er oppblåst, så de fleste buksene begynner å bli litt ubehagelige - allerede :bag:
 
Ja, hos meg strammer det, men det er nok pga at jeg er oppblåst, magen kan inke vokse så tidlig. Er igså andregangs :) er 6+6 idag :)

nei, regnet med det måtte være noe med at jeg føler meg øm og oppblåst. Bare synes det er helt tullete å reise å kjøpe bukse allerede nå, men jeg tror ikke jeg har noe valg.. bare trusa kan bli litt vågalt, liksom :)
 
nei, regnet med det måtte være noe med at jeg føler meg øm og oppblåst. Bare synes det er helt tullete å reise å kjøpe bukse allerede nå, men jeg tror ikke jeg har noe valg.. bare trusa kan bli litt vågalt, liksom :)
Ja første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av buksa :hilarious: og løse truser også:rolleyes:
 
Merker også mye til å være oppblåst og så å si alt av bukser jeg klarer å dra på meg strammer på helt feil plass å gjør at jeg blir bare enda mer kvalm :yuck:
Har ikke enda pakket fram bo e gravid klær då jeg må bruke ullongs på jobb og de har jeg desverre ikke plass til i gravidklærne så får se hvordan dette går :confused:
 
Hvor finner en fine graviditetsklær?
Sist svangerskap kjøpte jeg stort sett alt på hm og var kjempe fornøyd :happy:
Buksene var god å behagelig og toppene var helt enkle og greie :happy:
Kunne likt og hatt litt annet litt finere tøy også men gådd aldrig ø lete :wacky:
 
Jeg er tredjegangs og eldste er ikke 3 år enda. Jeg er 5+6 i dag og det syns! Er helt utrolig oppblåst. Frister veldig å dra på seg gravidklær ja!
 
Jeg ser ut som jeg er 6 mnd på vei!! :p håpløst. Kjøper gravidklær på bonprix. Veldig fornøyd :)
 
Jeg bruker mye kjoler og skjørt om dagen. Får på meg buksene også, men liker ikke så godt at det strammer rundt magen når det strekker litt der.
Idag brast jeg ut i tårer, omtrent før jeg rakk å stå opp. Jeg prøvde bukse på bukse, fikk lukket alle akkurat, men sååå ubehagelig. Så da satt jeg der på sengekanten oppløst i tårer, med typiske kommentarer som «jeg har kngenting å ha på meg». Så, da ble det kjole idag.. føler jeg ser ut som ei buddeia. Idag ryker jeg på ei gravidbukse, denna hormon-Berg-og-dalbanen orker jeg ikke hver morgen :facepalm:
 
Takk for tips! Jeg har lurt fælt på bonprix, og ikke turt å handle der.. kanskje jeg skal gi det et forsøk :happy:

ja det syns jeg du skal gjøre! Jeg elsker gravidkjolene derfra. Buksene syns jeg er litt for store i magen enda. Men jeg handler masse der, både med og uten barn i magen :p
 
Idag brast jeg ut i tårer, omtrent før jeg rakk å stå opp. Jeg prøvde bukse på bukse, fikk lukket alle akkurat, men sååå ubehagelig. Så da satt jeg der på sengekanten oppløst i tårer, med typiske kommentarer som «jeg har kngenting å ha på meg». Så, da ble det kjole idag.. føler jeg ser ut som ei buddeia. Idag ryker jeg på ei gravidbukse, denna hormon-Berg-og-dalbanen orker jeg ikke hver morgen :facepalm:
Tok min i bruk her denne uka, jeg orker ikke stramme bukser på den ømme magen :facepalm:
 
Ser mange av dere allerede har begynt å ta hensyn mtp klær. Jeg er førstegangsgravid og har ingen mage enda. Men nå er jeg usikker på juleantrekk. Vil da være i uke 10. Noen som har erfaring mtp hvor mye jeg bør ta hensyn til en eventuell mage når jeg kjøper inn julekjole? :hilarious: Tror ikke jeg vil fortelle det til alle på dette punktet, så bør kanskje gå for en løs kjole?
 
Back
Topp