Gravidklær?

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Noen som har begynt med gravidklær? Hvor kjøper dere det? :)

Ja. Synes H&M har gode klær. Har kjøpt flere skinny jeans.

Har tatt fram buksene for et par dager siden ja... Har mye fra HM, endel fra Zalando også.

Jeg har to skinny jeans og to gensere fra hm. Har undertøy fra forrige svangerskap liggende, og det kommer godt med :)

Sniker fra nov. Har begynt med det fordi jeg ikke klarer stramming over magen :hilarious:
Har flere bukser fra hm som jeg har kjøpt brukt, de er helt ok.

Sjekk Facebook salg-sider og finn.no? Da blir det ikke så dyrt

Jeg har startet for en uke siden. Kjøpte tre brukte fra Finn.no alle tre er fra h&m:-) Klarer ikke gå med mine egene pga det strammer:-)

Klarer ikke bruke gravidbukser, blir så kvalm av å ha noe på magen.

Men har kjøpt klær på hm, var der jeg hadde klær fra i de forrige svangerskapene:)

Undertøy og bukser måtte jeg ha allerede fra uke 7. Må begynne å få fatt i litt gensere nå snart :D

Har kjøpt et par fra H&M men merker at jeg liker dem ikke noe særlig, og så har man gjerne ikke stor nok mage til dem enda egentlig så har foreløpig holdt meg til highwaist jeans og tenker jeg heller skal være litt kreativ for å utvide eksisterende bukser så lenge (f.eks kjøpe stoff og jeansknapper som en utviderdel) :)

Har kjøpt et par fra H&M men merker at jeg liker dem ikke noe særlig, og så har man gjerne ikke stor nok mage til dem enda egentlig så har foreløpig holdt meg til highwaist jeans og tenker jeg heller skal være litt kreativ for å utvide eksisterende bukser så lenge (f.eks kjøpe stoff og jeansknapper som en utviderdel) :)

det du kan gjøre med magedelen av buksen er å bare brette den ned litt når den er for stor. Det gjør jeg foreløpig:)

Jeg har brukt en gravidbukse fra Zalando på jobb den siste uken eller halvannen uken (11+1 i dag). Før det har jeg bare brukt den et par ganger når jeg har vært veldig oppblåst. Nå er jeg som oftest ganske oppblåst allerede etter frokost (pluss pittelitt mage?) så den vanlige buksen blir for stram. Hjemme går det i sweatpants med knyting.

Jepp. Måtte kjøpe ei bukse her om dagen på H&M. Utrolig fine og deilige bukser :happy: kjøper ikke fler da vi går mot varmere tider og det blir kjole vær :) har sjekket ut litt undertøy og amme bher på jollyroom mye fint det også.

Kjøpt bukse på hm i dag jeg å 11 i dag og er så oppblåst får ikke igjen knappene på buksene mine så var en lettelse med en deilig bukse :wtf::woot:

Vanlige bukser kan jeg bare glemme nå!! Magen var i uke 11 like stor som den var i uke 16 sist! Har heldigvis en haug med gravidbukser på loftet som sambo fikk hente ned tidligere i uka! Mye fra hm, og en fra boob! Den fra boob er heeeelt fantstisk!! Kjøpte en utrolig deilig kjole fra zalando sist!

Sitter og ser på New look sine nettsider og ønsker meg en tur til England på shopping!!

Jepp, har brukt gravidbukser siden uke 8 :rolleyes: I starten var det fordi jeg var så øm i magen (det er jeg fortsatt), men nå har også magen begynt å poppe. 13+4 i dag. Har stort sett kjøpt gravidtøy fra H&M tidligere. Handlet også en del på Mamalicious når jeg trengte noe penere tøy :)

Rakk selvfølgelig å selge alt av gravidklær bare noen måneder før jeg ble gravid nå, så har ikke hatt noe annet enn vanlige klær frem til nå. Har bodd i poptrash-bukser fra Vero Moda. Tidligere denne uka så rasket jeg med meg en mammabukse fra H&M som jeg visste passet, og kjappet meg ut fra mamma-avdelingen. Liiivredd for at noen skal se meg der enda :hilarious:

Så nå sitter jeg her da, og tenker på de deilige mamma-tightsene som henger og bare venter på meg på butikken... :rolleyes:

Rakk selvfølgelig å selge alt av gravidklær bare noen måneder før jeg ble gravid nå, så har ikke hatt noe annet enn vanlige klær frem til nå. Har bodd i poptrash-bukser fra Vero Moda. Tidligere denne uka så rasket jeg med meg en mammabukse fra H&M som jeg visste passet, og kjappet meg ut fra mamma-avdelingen. Liiivredd for at noen skal se meg der enda :hilarious:

Så nå sitter jeg her da, og tenker på de deilige mamma-tightsene som henger og bare venter på meg på butikken... :rolleyes:
De tightsene bor jeg i :rolleyes:

Back
Topp