Gravidklær?

lovelylanding

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Hvor kjøper dere gravidklær? Synes det er håpløst finne noe fint, dog bare finni hm som har sånn lokalt, men skal til Tønsberg i helga, så kanskje noen har noen tips ;) De vanlige buksene mine passer ikke lenger og tskjortene begynner å bli korte

Blir fort på nett ja :) Om jeg må kjøpe noe nå så prøver jeg å finne noe jeg vil bruke etter fødselen også. Mammabuksene ble foresten brukt ganske lenge etter fordi de var så deilige å ha på :woot:

Jeg har gitt opp. Kjøpt to runder med klær.. nå har jeg kun en bukse igjen som passer av gravid klærne og 3 t-skjorter.., så nå er det en bukse som blir vasket alt for ofte og så har jeg strikket meg en veldig stor genser.. ellers bruker jeg mannnen sine skjorter og gensere..

Jeg bruker mye tubeskjørt på jobb når jeg skal i møter. De er superbehagelig, og er egentlig ikke gravidklær, så de passer ellers og :) sliter med å finne fine bukser denne gang. Er av den lavere typen, og nå som jeg er str m/40 i gravidklær (kontra 38 ved forrige svangerskap) så er det ingen gravidbukser som passer, for de er åpenbart ment for kvinner godt over 155 cm, så den magedelen kan lett dras over brystene på den korte magen min, beina er alt for lange og knærne i buksa sitter langt under mine knær, så det er ikke så elegant. Men str under strammer akkurat litt for mye over baken og buken...

Back
Topp