Nå begynner magen å komme for fullt og de klærne jeg har er meget ubehagelige. Her jeg bor er det dårlig ut alt med gravidklær, så jeg lurer på hvor dere kjøper deres? Gjerne nettsider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Har kjøpt en bukse, men ellers bruker jeg vanlige klær. Har kjøpt en vanlig kjole i min vanlige størrelse, men i stretchy stoff slik at den passer over magen. Det jeg kjøpte forrige svangerskap var også bare vanlige klær i vanlig størrelse, men tøyelig stoff. Kan ikke prioritere å bruke masse penger på klær som brukes så kort tid.Gravidbuksene på H&M. Ellers har jeg kunne brukt vanlige klær oppe til nå. Håper å bruke minst mulig penger på gravidklær siden de kun skal bruker i 4 mnd[emoji6]
ASOS.com har masse fint[emoji7]
Hvordan fungerer det i forhold til frakt, skatter og avgifter da? [emoji4]
Kjempelurt med klær på omgang! men har alle vennene samme str?Har mye kler fra HM.
Bruker samme gravidklær no som med de 2 første. Spandert på meg noen nye genser siden magen er større denne gangen.
Vi har en kasse som har gått på rundgang i vennegjengen. Så da detter det litt fra og litt nytt kommer til. Klærene har no blitt brukt i 5 svangerskap tilsammen[emoji4]