Gravidklær

Strikkemammaen

Betatt av forumet
*Aprilbaby 2018*
Nå begynner magen å komme for fullt og de klærne jeg har er meget ubehagelige. Her jeg bor er det dårlig ut alt med gravidklær, så jeg lurer på hvor dere kjøper deres? Gjerne nettsider :)

Gravidbuksene på H&M. Ellers har jeg kunne brukt vanlige klær oppe til nå. Håper å bruke minst mulig penger på gravidklær siden de kun skal bruker i 4 mnd[emoji6]

Gravidbuksene på H&M. Ellers har jeg kunne brukt vanlige klær oppe til nå. Håper å bruke minst mulig penger på gravidklær siden de kun skal bruker i 4 mnd[emoji6]
Samme her. Har kjøpt en bukse, men ellers bruker jeg vanlige klær. Har kjøpt en vanlig kjole i min vanlige størrelse, men i stretchy stoff slik at den passer over magen. Det jeg kjøpte forrige svangerskap var også bare vanlige klær i vanlig størrelse, men tøyelig stoff. Kan ikke prioritere å bruke masse penger på klær som brukes så kort tid.

Her har gravidbukse vært i brukt siden uke 7 er i uke 22 nå. Var så oppblåst at vanlig bukse var helt uholdbart på jobb [emoji87]har kjøpt litt gravidklær på hm, jollyroom og igjennom wish [emoji87] ellers fikk jeg arve en del klær med svigerinnen min som gikk gravid på vinterstid sist [emoji4] så vinterjakke og julekjole er i boks [emoji1]

H&m og lindex har gravidklær på nett. Asos og zalando har veldig bra utvalg. Stormberg har turklær for gravide. Selv slet jeg med å finne klær i butikk og på nettet pga str og kroppsfasong. Men fant meg mye fint i utlandet når jeg var på ferie:)

Slenger meg på hm sine gravidbukser, de har også billige tskjorter. Jeg har kjøpt noen bukser og tskjorter så bruker jeg cardigan over. De fleste genseren passer fint enda.

Let på finn og hør om de evt sender klær:happy: men hm har helt greie klær. Er der jeg har alt mitt fra. Mye kjøpt på salg og;)

Kjøpt flere bukser på salg på HM samt noen gensere.
Ellers har jeg stort sett brukt lange singleter jeg har hatt liggende og cardigans over.

Arvet også en del tøy som jeg har sendt videre og eller lagt ut på Finn.no

Begynte med gravidbukser i uke 8 i str 34 og nå er det str 38/40 som gjelder (er på overtid og 18kg tyngre enn før gravid).

Gravidbukser bruker jeg gjerne noen uker/mnd etter fødsel også siden alt er litt ømt og magen er stor en stund fremover.

Har du vurdert å kjøpe brukt? Sjeldent folk rekker å bruke gravidklærne så alt for mye?

Har mye kler fra HM.
Bruker samme gravidklær no som med de 2 første. Spandert på meg noen nye genser siden magen er større denne gangen.
Vi har en kasse som har gått på rundgang i vennegjengen. Så da detter det litt fra og litt nytt kommer til. Klærene har no blitt brukt i 5 svangerskap tilsammen[emoji4]

Har mye kler fra HM.
Bruker samme gravidklær no som med de 2 første. Spandert på meg noen nye genser siden magen er større denne gangen.
Vi har en kasse som har gått på rundgang i vennegjengen. Så da detter det litt fra og litt nytt kommer til. Klærene har no blitt brukt i 5 svangerskap tilsammen[emoji4]
Kjempelurt med klær på omgang! men har alle vennene samme str?

Bruker vanlige klær med og stretch i vanlig størrelse, gjorde det sist også. Men bestilte kjole og skjørt fra Seraphine, anbefales. De har fine klær, ikke sånne stusselige gravidklær som jeg finner ellers.

Back
Topp