Gravidklær

Lolo92

Forelsket i forumet
Kjenner det begynner å stramme litt i buksene for tiden[emoji87] hvor handler dere gravidklær, spesielt bukser? Noe merker dere anbefaler/ ikke anbefaler? [emoji4]

Jeg likte hm sine sist. Men tror ikke jeg passer dem lengre får se når jeg tar dem ned fra loftet. Klær med strikk er grusomt. Løse rundt magen går bra

Det er fine gravidklær på zalando, selv om jeg ikke har prøvd buksene derfra. Har bare erfaring med de fra HM, og de er helt streite.

H&M sine bukser :) har ikke prøvd zalando sine, men zalando er veldig greit ift grafisk frakt og retur, så de er kanskje verdt å sjekke ut

Har masse bukser fra h&m siden sist. Anbefaler å prøve de før du kjøper for oppdaget at størrelsene ikke var like på de ulike modellene. Hjemme går det for det meste i myke kosebukser.

Går stortsett med knappen åpen[emoji23]! Har ikkje lagt på meg noen kilo endå, men klarer ikkje ting som stammer[emoji28]. Eg har jo kvitta meg med alt av gravid og Mamma klær! Men syns hm sine bukser har vore knall[emoji5]

Jeg kjøpte en sånn knappeforlenger sist, som du knepper mellom knappen og buksehullet :) genialt! Tror ikke jeg begynte med gravidbukser før jeg var ganske langt på vei, de var fra HM

Oi det hørtes lurt ut! Hvor får man tak i slik? [emoji87]
Jeg mener å huske at jeg kjøpte den på mammaklærbutikken på Majorstua i 2014 (der de blant annet selger mamalicious-klær), men det finnes jo helt sikkert på en eller annen nettbutikk også :)

Back
Topp