Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Synes faktisk de hadde mye fint, og litt billigre enn zalandoLurer på det samme! Er så lite utvalg i fysiske butikker... var i kveld inne i nettbutikken Bonprix, og lurer på om jeg skal driste meg til å bestille noe. Men hadde vært fint og hørt noens erfaringer først.
Enig. Synes faktisk de hadde mye fint, og litt billigre enn zalando
Men har ikke turt å bestille da jeg ikke finner noen erfaring med butikken.
Personlig synes jeg alle mammaklær fra h&m er en str større enn normalt.
Spørs om det var det ja, for jeg pleier å bruke tettsittende bukser og måtte ned en str for at buksene skulle passeJeg har faktisk litt motsatt erfaring med h&m. Jeg bruker vanligvis str 36 eller 38 der, men da jeg var og prøvde mammabukser kjøpte jeg faktisk en i str 40. Men det kan være fordi absolutt alle modellene var super skinny, og av typen åletrange hele veien ned, mens jeg til vanlig foretrekker bootcut og litt løsere bukser. Hater pølseskinnbukser...
Jeg prøvde bare et par topper, men de var fullstendig telt.
Spørs om det var det ja, for jeg pleier å bruke tettsittende bukser og måtte ned en str for at buksene skulle passe
Ville ikke bestilt bukser fra hm på nett i allefall [emoji14]
Derfor jeg er så skeptisk til å bestille gravidklær på nett.. man veit jo ikke hvordan de er i str =/
Jeg prøvde den str jeg bruke normalt, den satt helt ok så jeg kjøpte den, men når jeg brukte den sklei den bare ned. Men som du sier, den blir nok passe etter hvert [emoji14]Jeg kjøpte vel litt med tanke på at det er godt mulig jeg legger på meg litt i lårene og baken også, siden kroppen min liker aller best å lagre overskuddsfett der.. [emoji14] Så jeg kunne nok gått for en 38 også, men da var jeg redd det skulle bli så pølseskinn at det var uanstendig å gå med ute blant folk.
Nei, en ting er topper, det er litt lettere å bestille på nett, men bukser er håpløst.
Jeg prøvde vel alle 10 modellene de hadde av bukser på h&m, og nesten alle poset seg rundt knærene på en lite flatterende måte. Bare to av dem satt faktisk fint på meg. Det er jo helt umulig å se på buksen når man bare ser bilde av den, så hadde garantert blitt bomkjøp om jeg kjøpte på nett. I tillegg til feil størrelse.
Om noen har tips til bukser med lommer blir jeg glad. Må ha lommer. Bruker ikke veske, og har jeg ikke mobilen i lommen glemmer jeg den.