Gravidklær

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Hvilke fysiske butikker bortsett fra h&m selger egentlig gravidklær?
Er mye fint på nett, men savner å kunne prøve det. Spesielt ytterjakker !

Ikke helt sikker, men lurer på om noen Lindex'er har mammaklær. Selv finner jeg mest på Zalando og HM, men enig i at det er noe annet å ta på - og prøve - klær i butikken før kjøp. Ellers selger jo mange brukt også. Tenkte kjøpe en brukt vinterjakke denne gangen.

Har bestilt fra netbutikken newlook.com nå:) la inn flere bestillinger for å unngå toll ;) så håper klærne sitter greit på:)

Jeg tror egentlig jeg har det meste jeg trenger, men det jeg mangler er en vinterjakke/kåpe. Og siden jeg bor på Vestlandet må den tåle litt regn.

Jeg prøvde den eneste de hadde på h&m men den syns jeg var litt rar i formen.

Så heldige dere er, som kan komme dere avgårde på en fysisk butikk for å få prøvd klær! Her er jeg heldig om jeg kommer meg ut døra om dagene... Frister hvertfall ikke å prøve noe klær.

Kjøpt gravid jakke på h&m idag,helt ny i butikk for sesongen tror jeg!blir mye plass til mage i den!:)

Kjøpt gravid jakke på h&m idag,helt ny i butikk for sesongen tror jeg!blir mye plass til mage i den!:)
Den grønne? Prøvde den, men de hadde ikke str m, Og synes s var litt stram over skuldra om jeg bevega arma høyt. Så håper de har m i en anna by jeg skal til på tirsdag :)
Likte at den var så lang, store lommer og stor hette :)

Eg begynte som smått i uke 8, men ikkje kvar dag. Men da blei alle jeansa kasta vekk, det stramma for masse. [emoji1] kan bruka masse av gamle klærne enda, f.eks lengre tshorte, kjola & gensera. Har ein veldig stor Arnie Says "sau" jakke som eg har brukt litt om vinteren. Får plass til stor mage inni den [emoji23]

Begynte i uke 8 ca pga kvalme,men gikk bare i kjole..nå er det gravid tightser og kjøpte en gravid genser nå og fikk et lite sjokk da jeg «plutselig» har fått veldig gravid mage....vet den blir stor,så alt jeg kjøper/går med nå er for stort!

Har kun handlet fra HM, veldig fornøyd med buksene. Har rundt 6 stk nå, begynte å gå med dem rundt uke 8-9. Savner å se gravideklær i andre "vanlige" fysiske butikker [emoji30]

Back
Topp