Gravidklær

Jeg kjøper gravidbukser på HM, veldig fornøyd med de. Kjøpte også vinterjakke i fjor. Lurt å være tidlig ute, det blir fort utplukket på størrelsene[emoji4]

Er det noen som har prøvd turbukse fra Stormberg? Har ikke kjøpt så mye gravidklær ennå, men har kjøpt en størrelse større fra Zara [emoji1] (kjoler)

Zalando her og! HM har også veldig greie bukser, synes jeg.

Er det noen som har prøvd turbukse fra Stormberg? Har ikke kjøpt så mye gravidklær ennå, men har kjøpt en størrelse større fra Zara [emoji1] (kjoler)

Jeg har hatt stormberg gravidklær som uteklær på jobb. Jeg jobber i barnehage og bruker de nå på runde 2. Ei venninne har lånt dem en gang i mellom også. Det vises nesten ikke at klærne er brukt:happy:

Jeg har kjøpt på Zalando, Ellos, Svangerskapet i Oslo og HM. Har også kjøpt kjoler fra Mammashop.no og er veldig fornøyd med dem, enkle hverdags-/uformelle jobbkjoler. Tar gjerne imot tips til andre steder som kan ha OK kontorklær (bluser, skjørt og kjoler).

Jeg hadde også denne buksen forrige gang. Gull verdt, men ikke vanntett.
Et av de bedre kjøpene jeg gjorde.

Ja, har en fra forrige gang. Brukte den en del, men "magen" på den blei nesten litt for stor. Jeg kjøpte den brukt da, sikkert derfor.

Ja, har en fra forrige gang. Brukte den en del, men "magen" på den blei nesten litt for stor. Jeg kjøpte den brukt da, sikkert derfor.

Ja er litt redd for det selv [emoji85] det er iallfall ofte tilfellet på andre klær - hvilken størrelse kjøpte du sist?

Så snekkerbukse på HM. :) Kjøpte meg gravidbukser der. Fornøyd med den jeg har rukket å prøve så langt :)

Sniker fra desember.

Jeg har bare kjøpt bukser på H&M og er kjempefornøyd med de :)

Back
Topp