Venter skatt #3 - april 2020
Andre møte med forumet
Tips til hvor jeg kan kjøpe gravidklær?
Noen som har sett en snekkerbukse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tips til hvor jeg kan kjøpe gravidklær?
Er det noen som har prøvd turbukse fra Stormberg? Har ikke kjøpt så mye gravidklær ennå, men har kjøpt en størrelse større fra Zara [emoji1] (kjoler)
Er det noen som har prøvd turbukse fra Stormberg? Har ikke kjøpt så mye gravidklær ennå, men har kjøpt en størrelse større fra Zara [emoji1] (kjoler)
Jeg kjøpte den til 899,- veldig fornøyd!Er det noen som har prøvd turbukse fra Stormberg? Har ikke kjøpt så mye gravidklær ennå, men har kjøpt en størrelse større fra Zara [emoji1] (kjoler)
Ja, har en fra forrige gang. Brukte den en del, men "magen" på den blei nesten litt for stor. Jeg kjøpte den brukt da, sikkert derfor.Er det noen som har prøvd turbukse fra Stormberg? Har ikke kjøpt så mye gravidklær ennå, men har kjøpt en størrelse større fra Zara [emoji1] (kjoler)
Ja, har en fra forrige gang. Brukte den en del, men "magen" på den blei nesten litt for stor. Jeg kjøpte den brukt da, sikkert derfor.
Åh, det husker jeg ikke helt. Men var nok s eller m, bruker til vanlig s/36 i str.Ja er litt redd for det selv [emoji85] det er iallfall ofte tilfellet på andre klær - hvilken størrelse kjøpte du sist?