Gravidklær

Emilie25

Flørter med forumet
Hei, nå er det på tide for meg å bytte ut buksene med mammabukser/gravidbukser og kunne tenke meg noen gode råd fra dere!

Når begynte/begynner du med mammaklær?
Hvor finner man fine klær?
Hvor er deres favorittbukser kjøpt?

Ved forrige graviditet begynte jeg ca halvveis, men kjøpte kun et par jeans og én kjole.
Jeansene kjøpte jeg fra H&M, super fornøyd[emoji108] Kjolen er fra mamalicious også super fornøyd.
Spørs litt hva du er ute etter, men H&M har en god blanding av alt har jeg sett, men ble tipset om mammaklærene til Asos.com er det er det myyye fint[emoji7][emoji108] Bare å prøve seg frem[emoji6]

Jeg bytta ut buksene i uke 8. Ble kvalm av alt som satt stramt på magen, fant ut at en dag måtte jeg bytte uansett, så kunne like gjerne kjøpe å slippe å torturere meg med kvalme [emoji23]
Buksene kjøpte jeg på h&m og er veldig fornøyd med de. Kjøpte også et par kjoler og en topp fordi de var fine. Men ellers har jeg bare funnet topper litt her og der og kjøpt en størrelse større så magen kan vokse [emoji846]

Begynte i uke 5, fordi jeg var UTROLIG oppblåst. Sluttet å være så oppblåst i uke 11, men da kom magen ;)
Har to gravidbukser fra HM, slimfitversjon. De har mye bedre strech i beina sammenlignet med vanlig slimfit. Vil anbefale å prøve bukse før kjøp, jeg måtte gå ned 1 str i mammabukser.
Har et par gravidtopper fra HM, men problemet der er at HM lager klær for standard gravide med små/medium pupper som utgangspunkt. Jeg var ganske slank men med store pupper, nå har de vokst enda mer og veldig mange av mine vanlige topper får jeg ikke over bringen. Hvis HM sine gravidtopper skal passe over puppene, er de foreløpig alt for store over magen.
Sååå synes buksene er veldig bra, men toppene passer ikke for min kropp. Utenom bukser synes jeg det funker vel så bra å kjøpe vanlige klær med plass til magen/ puppene :)

Jeg har ikke begynt enda, men bestilte nå noen gensere fra Zalando i dag, for de har opptil 70% salg på en del mammaklær ;)

Sniker fra desember.

Jeg begynte med gravid-jeans i uke 14. Jeg hadde ikke mage før uke 17-18 men synes det var mye mer behagelig. Alle jeg har er fra H&M og de er faktisk veldig gode og ikke minst fine! :)

Har også bukse fra HM, knallgode og ser jo bare ut som vanlige bukser. Begynte denne uka (uke 11) fordi jeg hater stramme bukser og knappen begynte å presse i magen. Nå skjønner jeg ikke hvorfor ikke vi alle sammen alltid går rundt i gravidbukser! :p

Shoppet meg et par bukser og thightser på hm i går [emoji846] så ikke poenget med å kjøpe nye bukser nå som ikke varer lenger enn uker/måneder. Har noen bukser som passer enda, er 15 uker nå, men trengte litt flere. Buksene på hm var like som de vanlige de selger, bare med mage. Genialt [emoji846]

Jeg har også kjøpt bukse fra hm, og en bukse fra Bikbok (loosefit) ellers så bruker jeg en del kjoler, og de kjolene jeg har er løse i figuren så de passer nokk en god stund. Har også kjøpt gravid strømpebukse på hm :) finner selvfølgelig ikke gravidklærne fra sist gang:shifty:

Jeg bestilte på wish her om dagen, er spent på om det passer!
bd024a595f7b30149947425fe5e0d6b7.jpg

Da blir det helt klart en tur på hm i morgen!! :D Ønsker også en høst-/vinterkjole som ikke har mammaform, men som likevel har litt rom eller stretch til å kunne passe - noen tips??? :)

Jeg har funnet det på HM, både tettsittende og mer løse kjoler :) :)

Jippi, fikk endelig kjøpt litt klær i dag :D
Sååå mye bedre å gå med!! ✌
Jeans, trøye, strømpebukser og masse preggis-truser ;)

Veldig spent på Åssen de var når du får de [emoji4] Lurer på å bestille derfra og eBay selv [emoji4]

Gleder meg til å finne ut! Jeg er jo ganske stor da, så er ekstra spent på om det er Kina-størrelser! Men om de ikke passer meg, passer de sikkert noen Andre her, så da kan de jo selges for en billig penge! [emoji1303]

Gleder meg til å finne ut! Jeg er jo ganske stor da, så er ekstra spent på om det er Kina-størrelser! Men om de ikke passer meg, passer de sikkert noen Andre her, så da kan de jo selges for en billig penge! [emoji1303]

Ser den [emoji4] Er selv stor og vet at det ikke er så lett å finne noe som passer alltid, spes hvis det er Kina str [emoji4]

Her er det H&M gravidbukser, jeans :) har noen gravidgensere fra før som er like fine :)

Jeg bruker str 50-52 i vanlige klær, er det noen som vet om gravideklær selges i slike store størrelser også? Eventuelt hvor? :)

Back
Topp