Gravidklær

Livredd

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Hvor kjøper du gravidklær? Hvilke muligheter har man i trondheimsområde? Lyst til å kle meg ordentlig og ikke gå i svære joggiser :)

Eg har kjøpt på h&m. Veldig fornøgd. Og så har eg brukt "vanlige" klær eks. litt vie topper, cardigans, kjoler og noen lange skjørt som eg kunne dra opp over magen... :) Bruk fantasien;-) trenger ikkje alltid bruke mykje penger på mammaklær, men kjøpe "vanlige" klær som kan brukes etter på også..:)
I forhold til mammabukser, så har eg vert mest fornøgd/komfortabel med di buksene som man ikkje har "bånd" over magen. Noen har vert ok, men følt det litt ubehagelig. Har noen gode med "lavt" strikk på h&m... Men nå er ikkje eg så glad i stramme bukser over magen til vanleg heller da. Veldig smak og behag:-)

Kjøper bukser på hm. Topper brukte jeg de vanlige en stund sist. Så gikk jeg over til cardigans og topp i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker :)
De har iallefall mammaklær på hm på solsiden og City lade. Tror ikke de har på Sirkus. Ellers så finnes det vel mye mammaklær på nettet, men jeg ønsker både å prøve i tillegg til at jeg ikke orker å bruke en formue på bukser som kun brukes en liten periode av livet ;)

Sist syntes jeg mammabuksene til hm var trange. de fleste er skinnyjeans, så d bestilte jeg mammaklær fra zalando. Var veldig fornøyd:)

Jeg fant ihvertfall ikke mammaklær på Sirkus og gadd ikke lete over hele byen, så bestilte bare på nett.
Lindex har også mammaklær :)

Sniker fra Mars. Da jeg var på Lindex i midtbyen sa hun som jobbet der att det var bare den Lindexbutikken på Sirkus som har mammaklær i Trondheim :-)

Sniker fra april 16 - Lindex på sirkus har mammaklær, de hadde en del fint da jeg var på jakt. Hm på torget er alltid utplukka, men den på city syd hadde bedre utvalg de gangene jeg var der.
Ellers har jo bebito, babyshop osv også litt :)

Sniker fra Mars. Da jeg var på Lindex i midtbyen sa hun som jobbet der att det var bare den Lindexbutikken på Sirkus som har mammaklær i Trondheim :-)
Jeg har kjøpt mammaklær på hm både på City lade og solsiden :) Men hun mente kanskje at det bare er den Lindexbutikken som har mammaklær..

Jeg så nå at Lindex har mammaklær på nett også. Ellers har jeg kjøpt noen sorte kjoler fra HM.no (ikke mammaklær) hvor jeg kan ha et belte i livet over magen etter hvert :) Orker ikke vanlige bukser som strammer på magen lenger, men kan jo nesten ikke begynne med gravidbukser allerede i 1. tri.. Kjoler har vært min redning.

Takk for svar ;) Må se litt mer da :) Jeg er hovedsakelig ute etter bukser og ammetopper, ellers kjøper jeg fint klær som også kan brukes etterpå :)

Takk for svar ;) Må se litt mer da :) Jeg er hovedsakelig ute etter bukser og ammetopper, ellers kjøper jeg fint klær som også kan brukes etterpå :)
På ebay er det et merke som heter purpless (eller noe sånt). Amme og gravidklær jeg iallefall er fornøyd med! :)

Back
Topp