Gravidklær

Skogenskongle

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Handla meg mammaklær idag, og GUD hvilken lykke!! No more stramme bukser!! Magen har faktisk kommet ganske godt til syne den siste uka :D

Får dere enda på dere vanlige klær? :cat:

Jeg har skikkelig lyst til det. De siste fire ukene har jeg bare gått med løse kjoler og strømpebukser men nå strammer strømpebukse også. Vet ikke om det er fordi jeg er kvalm at det er så ubehagelig men prøvde å hinte til mannen idag at kanskje han måtte gjøre det siden jeg bare lInger å ynker meg eller sliter med ut på jobb.

Jeg har skikkelig lyst til det. De siste fire ukene har jeg bare gått med løse kjoler og strømpebukser men nå strammer strømpebukse også. Vet ikke om det er fordi jeg er kvalm at det er så ubehagelig men prøvde å hinte til mannen idag at kanskje han måtte gjøre det siden jeg bare lInger å ynker meg eller sliter med ut på jobb.

Samme med meg. Bare brukt tights, men det ble veldig ubehagelig :p var skikkelig deilig med noe som ikke strammer. Kjøpte to bukser og to topper :)

Siden jeg i utgangspunktet er litt stor og bruker mye tights så kjøpte jeg "gravid tights" når jeg trengte nye for mange uker siden. Godt og romslig.

Trengte en ny genser for en ukes tid siden og da kjøpte jeg en fra mamma Avd på HM. Må jo tenke fremover <3

Har også kjøpt større truser da jeg ikke hæler ting som strammer på kroppen. Ellers bruker jeg alt som før :)

Har kjøpt litt gravidklær, men her i området er utvalget utrolig dårlig!!! Bare H&M som har... :(

Har kjøpt litt gravidklær, men her i området er utvalget utrolig dårlig!!! Bare H&M som har... :(
Er kun hm her også, men synes det er helt greit utvalg, fornøyd med buksene ihvertfall, men synes utvalget av gravidklær er generelt dårlig (mye lite pent både på butikk og på nett)

Noen som har funnet noen gode truser? :) Vil ha noen høye i livet som ikke er trange i lårene. Str 46 før graviditet :)

Er kun hm her også, men synes det er helt greit utvalg, fornøyd med buksene ihvertfall, men synes utvalget av gravidklær er generelt dårlig (mye lite pent både på butikk og på nett)
Har ikke funnet noen gode på HM. Er 46/48 i bukser og alt strammer over hoftene. Mye fint der da :)

Liker buksene fra hm og har kjøpt to stk allerede! Men her er det to(!) stativ med gravidklær, så ikke akkurat fantastisk utvalg..

Jeg kjøpte to olabukser :) gode i størrelsene også!
De var litt utplukka i bukser som ikke var skinnyversjon, så kanskje jeg finner noe neste gang da :)

Har ikke funnet noen gode på HM. Er 46/48 i bukser og alt strammer over hoftene. Mye fint der da :)

Gi meg et hint om du finner gode bukser i den str da ;) Leter selv også og fryktet å måtte gå resten av svangerskapet i tights :D

Gi meg et hint om du finner gode bukser i den str da ;) Leter selv også og fryktet å måtte gå resten av svangerskapet i tights :D
Jeg har forresten kjøpt et par på ebay jeg liker godt :)
Vet ikke om det er lov å linke til nettsider, men søk på "New Maternity Pregnancy Skinny Trousers Jeans Pants Over The Bump Size 8-22" selgeren heter "topwomanstore" og klærne kommer fra UK. Rask levering.
Bestilte str 22 (tilsvarer 48), men kunne kanskje hatt de en størrelse mindre. Kostet i underkant av 300 NOK med frakt med, så det ble ikke toll :)

Back
Topp