Handla meg mammaklær idag, og GUD hvilken lykke!! No more stramme bukser!! Magen har faktisk kommet ganske godt til syne den siste uka 
Får dere enda på dere vanlige klær?
Får dere enda på dere vanlige klær?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har skikkelig lyst til det. De siste fire ukene har jeg bare gått med løse kjoler og strømpebukser men nå strammer strømpebukse også. Vet ikke om det er fordi jeg er kvalm at det er så ubehagelig men prøvde å hinte til mannen idag at kanskje han måtte gjøre det siden jeg bare lInger å ynker meg eller sliter med ut på jobb.
Er kun hm her også, men synes det er helt greit utvalg, fornøyd med buksene ihvertfall, men synes utvalget av gravidklær er generelt dårlig (mye lite pent både på butikk og på nett)Har kjøpt litt gravidklær, men her i området er utvalget utrolig dårlig!!! Bare H&M som har...![]()
Har kjøpt litt gravidklær, men her i området er utvalget utrolig dårlig!!! Bare H&M som har...![]()
Mente deiligEllos.no har veldig delings mammabuksene![]()
Dongeri eller andre tøybukser?Ellos.no har veldig delings mammabuksene![]()
Har ikke funnet noen gode på HM. Er 46/48 i bukser og alt strammer over hoftene. Mye fint der daEr kun hm her også, men synes det er helt greit utvalg, fornøyd med buksene ihvertfall, men synes utvalget av gravidklær er generelt dårlig (mye lite pent både på butikk og på nett)
Dongeri eller andre tøybukser?![]()
Liker buksene fra hm og har kjøpt to stk allerede! Men her er det to(!) stativ med gravidklær, så ikke akkurat fantastisk utvalg..Er kun hm her også, men synes det er helt greit utvalg, fornøyd med buksene ihvertfall, men synes utvalget av gravidklær er generelt dårlig (mye lite pent både på butikk og på nett)
De var litt utplukka i bukser som ikke var skinnyversjon, så kanskje jeg finner noe neste gang daJeg kjøpte to olabuksergode i størrelsene også!
Har ikke funnet noen gode på HM. Er 46/48 i bukser og alt strammer over hoftene. Mye fint der da![]()
Jeg har forresten kjøpt et par på ebay jeg liker godtGi meg et hint om du finner gode bukser i den str daLeter selv også og fryktet å måtte gå resten av svangerskapet i tights
![]()