Gravidklær

KSTMK

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å tenke på gravid bukser?? :)
Kjøpte en på hm, tenkte jeg skulle være føre var :) Men den ble jo daff i stoffet etter noen timers bruk å i tillegg var den alt for kort. :/
Noen som har erfaring med gode gravid- dongeri bukser ? :)

Jeg bruker en fra forrige gang. Jeg brukte bukser fra hm, men ikke i dongeri.

Jeg kjøpte 2 gravidbukser på h&m, og de er faktisk de beste buksene jeg har! De er fast I formen og holder seg godt. De er i stretch og jeg vasker de uten skyllemiddel.
Jeg kjøpte tidlig pga tidlig kvalme så jeg klarte ikke å gå I mine vanlige bukser. :)

Begynte med det i dag... Deilig! Det ser heller ikke ut som om jeg har to bilringer på magen. :p

Kjøpte tre gravidbukser på hm i uke 7 pga den ekstreme kvalmen og buksa som pressa på :) den dyreste av de (svart dongeri, 599,-) må være en av de desidert beste buksene jeg noen gang har eid! :)

Det skal sies at den buksa har vært 6-7 ganger i tørketrommelen, og vaskes med skyllemiddel :p fortsatt like fin i formen!

Begynte i uke 7 jeg :p fant en veldig god en på h&m :)

Jeg har gått med gravidebukser i noen uker alt. Bruker de i dongeri fra H&M og er kjempe fornøyd. Brukte bukser der fra forrige graviditet også :-)

Nei, ikke foreløbig.
Men jeg liker best de som går under magen, så jeg skal ta en tur innom ZARA i london å prøve.
Brukte bare sånne som gikk under magen med de to andre, fikk helt angst av de andre.
Men jeg brukte mine egne bukser (noen av de) til begge barna var født.
Jeg bærer veldig høyt.

Klarer heller ikke bukser som strammer, så har investert i to fra et merke som heter Mamalicious. Veldig fornøyd, og rimelig var de også.

Jeg og har to fra HM. Men føler på meg at alle ser det, så tørr ikke bruke så ofte før det blir offentlig :p

Et lite tips:
På Cubus får man kjøpt en bukse til 299! De fåes i flere farger og er så høye i livet og mye strech!
Kan brukes langt ut i graviditeten :)

Har tre fra hm. En rød, svart og dongeri. Alle m mye stretch. Har en k 36 og to i 34. De i str 34 sitter absolutt best! Så må ikke tenke at en skal kjøpe større... ImageUploadedByBV Forum1449000842.153772.jpg
Her er den siste... Kostet 600, men vek verdt pengene!:)

Har også brukt i noen uker. Bruker fra h&m. Har også ønsket meg gravidklær til jul :)

Har kjøpt 2 bukser så langt, og en gravidgenser som viser magen frem på en fin måte. Første buksa ble kjøpt i uke 9 allerede, var utrolig deilig å få noe behagelig til magen.

Har ikke tenkt tanken på gravidklær enda.. Blir vel om en mnd eller to kanskje.

Har ikke kjøpt noen enda, men går kun i løse tøy bukser for dongribuksene presser på magen og gjør kvalmen værre!:)

Prøvde buksene fra HM i dag, likte ikke de jeg prøvde, så jeg endte med å kjøpe meg en ny Floyd bukse, foreløpig knall gode gravidbukser ;)

Back
Topp